کد خبر: 21011 ، سرويس: حوادث
تاريخ انتشار: 16 آبان 1392 - 09:54
اختصاصی/فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خبر داد:
دستگیری قاتلین زن کارمند در برازجان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در گفتگوی اختصاصی با اتحاد جنوب از دستگیری ربایندگان و قاتلین کارمند زن در دشتستان خبر داد و افزود: دو هفته پیش زن 52 ساله ای که کارمند یکی از ادارات دشتستان بود در حین انجام خدمت ناپدید شد. سرهنگ انصاری افزود: بر اساس پیگیر های انجام گرفته از طریق نیروی انتظامی جهت یافتن این کارمند مفقود شده، دو  شب پیش...

اتحاد جنوب ـ هدیه بیت سیاح: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در گفتگوی اختصاصی با اتحاد جنوب از دستگیری ربایندگان و قاتلین کارمند زن در دشتستان خبر داد و افزود: دو هفته پیش زن 52 ساله ای که کارمند یکی از ادارات دشتستان بود در حین انجام خدمت ناپدید شد.

سرهنگ انصاری افزود: بر اساس پیگیر های انجام گرفته از طریق نیروی انتظامی جهت یافتن این کارمند مفقود شده، دو  شب پیش(14 آبان) فردی 35 ساله که به عنوان مظنون اصلی این حادثه بود دستگیر و حدود 24 ساعت بعد از دستگیری مظنون، همدست 55 ساله ی وی نیز به چنگ ماموران نیروی انتظامی افتاد.

وی ادامه داد: بر اساس بازجویی های صورت گرفته، مشخص شد که وقتی کارمند زن جهت انجام امورات اداره، از اداره خارج می شود، سوار خودروی این دو مرد می گردد که متاسفانه این افراد اقدام به ربودن طلاهای مقتوله کرده  و در نهایت این زن 52 ساله را کشته و جسد وی را به بیرون شهر برده و در گودالی انداخته و روی جسد را می پوشانند که پس از بازجویی های فنی و اعتراف متهمین جسد مقتوله کشف و به خانواده وی تحویل گردید.

 

شنیده های اتحاد جنوب حاکی است قاتل فردی بنام محمدرضا اهل یکی از روستاهای شبانکاره بوده که 20 روز از زندان با وثیقه 300 میلیون تومانی آزاد شده بوده است.

شنیده دیگر اتحاد جنوب حاکی است جسد در جایی بسیار صعب العبور و دور از آبادی در میان کوه پیدا شده (حوالی روستای دشتگور از توابع بخش شبانکاره) و نیروهایی که جسد را پیدا کرده اند حداقل دوساعت پیاده روی کرده اند./ح

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/21011