کد خبر: 19926 ، سرويس: جامعه
تاريخ انتشار: 20 مهر 1392 - 12:16
اختصاصی اتحادجنوب:
افزایش 68 درصدی قیمت آب بهای نخیلات، تضییع آشکار حقوق کشاورزان

مهندس حسین عباسی در جلسه بررسی مشکلات کشاورزان که در فرمانداری با حضور معاون فرماندار و مسؤولین کشاورزی شهرستان دشتستان برگزار گردید با بیان مشکلات عرصه ی کشاورزی اظهار داشت: افزایش بی رویه قیمت آب بها نافی حقوق مسلم کشاورزان می باشد و ضمن اعلام نارضایتی کشاورزان، مخالفت قاطع شورای شهر را با این عمل اعلام می کنیم و قاطعانه...

اختصاصی اتحاد جنوب ـ جواد راهپیما: مهندس حسین عباسی در جلسه بررسی مشکلات کشاورزان که در فرمانداری با حضور معاون فرماندار و مسؤولین کشاورزی شهرستان دشتستان برگزار گردید با بیان مشکلات عرصه ی کشاورزی اظهار داشت: افزایش بی رویه قیمت آب بها نافی حقوق مسلم کشاورزان می باشد و ضمن اعلام نارضایتی کشاورزان، مخالفت قاطع شورای شهر را با این عمل اعلام می کنیم و قاطعانه برای احقاق حقوق کشاورزان تلاش می کنیم.

این مسؤول اظهار داشت: طبق سنوات گذشته آب بها باید افزایش20 درصدی داشته باشد ولی در کمال تعجب شرکت بهره برداری بصورت غافلگیر کننده ای 68 درصد افزایش  قیمت را در آب بها اعمال نموده است.

وی افزایش قیمت آب بها را منوط به ارایه خدمات بیشتر توسط بیشتر بهره برداری به مردم دانسته و اعلام کرد که طبق توافق صورت گرفته حداکثر قیمت آب بها باید 400 تومان باشد که این قیمت بعد از تنظیم صورت جلسه به شرکت آب منطقه ای استان بوشهر ارسال گردیده و از مردم تقاضا داریم تا قطعی شدن قیمت نهایی از پرداخت آب بها خودداری کنند.

 وی اظهار داشت: شورای شهر در این زمینه حامی و مدافع حقوق مردم می باشد و هیچ گونه اجحافی در حقوق مردم را نمی پذیریم.

 وی همچنین با انتقاد از مسؤولین جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان لزوم توجه جدی به صنوف کشاورزی، خانه کشاورز و فعال کردن NGO های کشاورزی را خواستار شد و از همه ی مسؤولین خواست که سیاست های اعمال شده توسط دولت تدبیر و امید در عرصه ی کشاورزی را به عنوان یک منشور و میثاق نامه بدانند و از هر گونه اقدامی که در مغایرت با سیاست های اعمالی دولت می باشد و موجب نارضایتی افکار عمومی گردد، اجتناب ورزند.

 وی در پایان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید و سیاست اعمالی در بخش کشاورزی بسیار امیدواریم و انتظار داریم با درایت و تدبیر متولیان امر کشاورزی، قفلی که سالیان اخیر بر بازار خرمای شهرستان حکم فرما بوده، باز گردد./ب 

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/19926