کد خبر: 18304 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 شهريور 1392 - 11:31
اختصاصی اتحادجنوب/ فرماندار تنگستان تأکید کرد:
بهبود مبلمان شهری از مهمترین نیازهای مرکز این شهرستان است

فرماندار تنگستان در نشستی با اعضا شورای اسلامی شهر اهرم بر نقش و اهمیت شورا در توسعه خدمات شهری تاکید و اظهار داشت: اعضا شورا به عنوان نمایندگان مردم ضمن آگاهی از مشکلات و مطالبات شهروندان، باید با ارائه برنامه ها و راهکارهای عملی، فضا را برای توسعه و آبادانی شهر تلاش کنند.احمد جعفری نسب به برخی از مطالبات عمومی شهر اهرم ....

اتحادجنوب: فرماندار تنگستان در نشستی با اعضا شورای اسلامی شهر اهرم بر نقش و اهمیت شورا در توسعه خدمات شهری تاکید و اظهار داشت: اعضا شورا به عنوان نمایندگان مردم ضمن آگاهی از مشکلات و مطالبات شهروندان، باید با ارائه برنامه ها و راهکارهای عملی، فضا را برای توسعه و آبادانی شهر تلاش کنند.
احمد جعفری نسب به برخی از مطالبات عمومی شهر اهرم اشاره کرد و افزود: بهبود مبلان شهری اهرم از مهمترین نیازهای مرکز شهرستان است که ضروریست شورای جدید با نظارت و همفکری با مجموعه شهرداری اهرم به این مهم جامه عمل بپوشاند.
وی ادامه داد: در این راستا انتخاب شهردرای مجرب و متخصص و آگاه به امور شهردرای از اهمیت بالایی برخوردار است که باید با تعمق و دقت نظر همراه باشد.
فرماندار تنگستان ابراز امیدواری کرد: شورای شهر اهرم با همت مضاعف و تلاش بی وقفه، مشکلات و نیازهای شهروندان را به صورت مطلوب رفع نمایند.
پرویز شعبانی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان نیز در سخنانی گفت : جهت عمران و آبادنی شهر شورا بر امور شهرداری نظارت داشته باشد./ب
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/18304