کد خبر: 178929 ، سرويس: حرف‌های شما
تاريخ انتشار: 08 خرداد 1402 - 11:04
اداره برق و خسارت هایی که پرداخت نمی شود

اتحاد خبر: قابل توجه مسئولین  استان بوشهر اعم از استاندار، مدیرکل برق استان ، فرماندار دشتستان، بازرسی و رسیدگی به شکایات...

 

 

اتحاد خبر: قابل توجه مسئولین  استان بوشهر اعم از استاندار، مدیرکل برق استان ، فرماندار دشتستان، بازرسی و رسیدگی به شکایات...


اینجانب شهروند برازجانی از اسفند ۱۴۰۰ فاکتور موتور کولر گازی را بعد از کارشناسی کارمند اداره  برق شهر برازجان به امید دریافت خسارت از بیمه،  تحویل اداره برق شهر برازجان دادم. بعد از یکسال،  امروز بروفردا بیا، منشی رئیس اداره برق برازجان که در موعد مقرر به بیمه اعلام خسارت نکرده بود و خلاف واقع ادعا کردند مدارک را ارسال کرده و تعهدات بیمه تمام شده و به شما خسارت تعلق نگرفته است‌..

 

با پیگیری اینجانب و تماس با بیمه متوجه شدم که  کد ملی اینجانب  جهت دریافت خسارت ثبت نشده است.. شکایتی را تنظیم کرده،  به فرمانداری جهت پیگیری و رسیدن به حقوق شهروندی تحویل دادم.. نتیجه این شد که اداره برق بعد از یکسال و اندی بخاطر کوتاهی و قصور در ارائه به موقع مدارک به بیمه  اعلام کردند که مدارکی تحویل اداره برق داده نشده است.. شکایت از طریق فرمانداری نیز نتیجه نداشت. حال چند سوال از مسئولین استان دارم.
آقایان ، حتما باید داد خود را به گوش رسانه های بیگانه برسانیم تا شما پیگیری نمایید؟؟؟
وقتی خسارت را بیمه پرداخت نمی‌کند چرا در قبوض برق بیمه کسر میگردد؟؟
آیا جور کوتاهی و کم کاری اداره برق شهر برازجان را من و امثال من باید بکشند؟؟
چرا در این کوتاهی اداره برق خسارت را پرداخت نمیکند؟؟
آیا کسی هست بداد مردم برسد و جوابگو باشد؟؟
تا کی این مدیران ضعیف باید بر مسند تکیه زنند و نارضایتی را در مردم بیش از پیش کنند؟؟..
منتظر پاسخگویی مسئولین و برخورد با رئیس یا پرسنلی که در اداره برق برازجان کوتاهی کرده اند هستم..   

 

بنافی/ شهروند برازجانی

 

چاپ و انتشار اینگونه مطالب صرفاً انعکاس دردل ها و مشکلات مردم می باشد و اتحاد خبر مفاد آن را رد یا تایید نمی نماید.

اتحاد خبر همچنین آمادگی دارد پاسخ دستگاه های مربوطه را برای تنویر افکار عمومی منتشر نماید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/178929