کد خبر: 176506 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 14 فروردين 1402 - 08:51
یک پیشکسوت:
مدیران صنعت نفت به بیراهه رفتند/ از حالا باید برای لیگ یک برنامه‌ریزی شود

اتحادخبر: یک پیشکسوت فوتبال گفت: مدیران تصمیم گیرنده در هر سطحی مقصر اصلی سقوط صنعت نفت آبادان هستند.

 

اتحادخبر: یک پیشکسوت فوتبال گفت: مدیران تصمیم گیرنده در هر سطحی مقصر اصلی سقوط صنعت نفت آبادان هستند.

مدیران صنعت نفت به بیراهه رفتند/ از حالا باید برای لیگ یک برنامه‌ریزی شود

به گزارش ایسنا؛ عبدالرضا شاه غریب  اظهار کرد: از ابتدای فصل توصیه های زیادی به مسئولان باشگاه نفت آبادان درباره وضعیت این تیم شد اما توجهی نشد و اکنون باید مدیران ناکارآمد باشگاه جوابگو باشند. آن ها به بیراهه رفتند و با تغییرات پی در پی شرایط را برای صنعت نفت سخت کردند و همین مدیران با چنین تغییراتی و تصمیمات اشتباه، تیشه به ریشه نفت زدند.

مدیران صنعت نفت مقصر سقوط هستند

وی ادامه داد: نفت اکنون شرایط بسیار سختی برای بقا دارد و به نظرم تضمین ماندن این تیم در لیگ برتر کم است مگر این که معجزه رخ دهد. از نظر مدیریتی، مدیران تصمیم گیرنده برای نفت در هر سطحی، مقصر اصلی این سقوط هستند و در این سقوط نقش اساسی دارند.

سرمربی نفت حداقل به جوانان بازی دهد

این پیشکسوت فوتبال گفت: انتظار نداشته باشید در تیمی مانند صنعت نفت با این همه تغییرات در راس مدیریت باشگاه و کادرفنی، بازیکن بتواند خود را هماهنگ کند و تیم به ثبات برسد اما امیدوارم در شرایطی که سقوط پیش روی تیم هست، سرمربی تیم حداقل به جوانان و آینده های فوتبال آبادان بیشتر بهاد بدهد تا اگر تیم در نهایت سقوط کرد یکسری بازیکن جوان به فوتبال کشور معرفی شده باشند.

نفت در چاله افتاده است

وی بیان کرد: به هر حال اگر ابتدای فصل خشت اول کار در صنعت نفت به درستی گذاشته می شد نفت الان در چنین شرایطی قرار نداشت اما متاسفانه مدیران نفت فکر می کردند با تغییرات می توانند نتیجه بهتری بگیرند در حالی که اگر از همان ابتدا یک مربی کاردان و کاربلد هدایت تیم را عهده دار و با برنامه ریزی بازیکن جذب می شد و بهانه های مختلف نمی آورند، بی شک تیم نتایج خوبی کسب می کرد ولی حالا کار از کار گذشته و نمی توان به عقب برگشت و نفت اکنون در چاله عمیقی افتاده است که ابزار لازم را برای نجات ندارد. به نظرم نفتی ها از اکنون باید برای حضور در لیگ یک برنامه ریزی کنند.

خوزستان هنوز هم می تواند سه تیم در لیگ برتر داشته باشد

شاه غریب با بیان این که نمی دانم مدیران چگونه برای نفت برنامه ریزی کردند و البته صنعت نفت صاحب یک مدیر قوی نبوده است، افزود: متاسفانه به پیشینه فوتبال خوزستان که مهد فوتبال ایران هستیم دل خوش کرده ایم، هر چند من همچنان موافق این موضوع هستم که خوزستان می تواند سه تیم خوب در لیگ برتر داشته باشد زیرا منابع انسانی زیادی در خوزستان داریم که می توانند کمک کنند و اگر برنامه پیشرفته ای داشته باشیم می توانیم سه تیم خوب داشته باشیم. ضمن این که باید منابع مالی قوی نیز به تیم ها تزریق شود که همین منابع را هم در استان داریم.

به مربیان خوزستانی اجازه پیشرفت نمی‌دهند

وی ادامه داد: معتقدم مدیر توانمند فوتبالی هم در سطح خوزستان داریم اما دوستانی که در سطح کلان هستند دوست ندارند از این مدیران قوی در باشگاه ها استفاده کنند و به همین دلیل مدیران ضعیف و وام دار به خود را به خدمت می گیرند تا بتوانند استفاده لازم را ببرند. ما در استان خوزستان حتی مربی قوی هم داریم اما به آن ها فرصت و فضا نداده ایم، آن ها را کوبیده ایم و اجازه پیشرفت به آن ها نداده ایم و به همین دلیل فوتبال خوزستان متضرر شده است.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/176506