کد خبر: 175180 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 04 اسفند 1401 - 08:49
معاون جهاد کشاورزی بوشهر:
میزان جوجه‌ریزی در استان بوشهر پاسخگوی نیازها است

اتحادخبر: معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: میزان جوجه‌ریزی به راحتی پاسخگوی نیاز مردم و بازار است.افشین قطبی ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین مرغ مورد نیاز در استان بوشهر اقدامات و برنامه‌ریزی لازم انجام شده است. معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان بوشهر وضعیت...

اتحادخبر: معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: میزان جوجه‌ریزی به راحتی پاسخگوی نیاز مردم و بازار است.

میزان جوجه‌ریزی در استان بوشهر پاسخگوی نیازها است

به گزارش مهر، افشین قطبی ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین مرغ مورد نیاز در استان بوشهر اقدامات و برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان بوشهر وضعیت تولید جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ در استان را مورد بررسی قرار داد و بیان کرد: تا نیمه دوم دیماه ۵۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان بوشهر انجام شده است.

قطبی با بیان اینکه این میزان جوجه‌ریزی به راحتی پاسخگوی نیاز مردم و بازار است تصریح کرد: در دهه نخست بهمن ۷۵۵ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها انجام شده و در دهه دوم بهمن هم ۵۱۴ هزار قطعه جوجه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه تقاضا برای خرید مرغ کاهش یافته است افزود: گوشت مرغ زیر قیمت مصوب عرضه می‌شود و تا ماه مبارک رمضان هیچ مشکلی در عرصه گوشت مرغ در استان وجود ندارد.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/175180