کد خبر: 173827 ، سرويس: جهان
تاريخ انتشار: 03 بهمن 1401 - 10:43
تلفات ریزش کامل یک آپارتمان در حلب به ۱۷ نفر رسید

اتحادخبر: شمار تلفات فروریختن ساختمان حلب به حداقل ۱۷ نفر رسید.

 

اتحادخبر: شمار تلفات فروریختن ساختمان حلب به حداقل ۱۷ نفر رسید.

 

تلفات ریزش کامل یک آپارتمان در حلب به ۱۷ نفر رسید

به گزارش مهر، یک منبع آگاه در استان حلب به اسپوتنیک گفت که تعداد قربانیان ریزش ساختمان مسکونی در شهر حلب سوریه به ۱۷ نفر رسیده است.

روز یکشنبه یک ساختمان مسکونی پنج طبقه در محله شیخ مقصود حلب فرو ریخت. رسانه‌های سوریه گزارش دادند که دست کم ۱۰ نفر از جمله یک کودک کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

یک منبع آگاه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: «تعداد قربانیان ریزش یک ساختمان مسکونی در محله شیخ مقصود به ۱۷ نفر افزایش یافته است. دو نفر مجروح و یک نفر مفقود است.»

به گفته این منبع آگاه، در مجموع هفت خانواده در این ساختمان مسکونی زندگی می‌کردند که به دلیل نشت آب به فونداسیون ساختمان فرو ریخت.

انتظار می‌رود عملیات نجات اهالی این ساختمان در شهر حلب سوریه روز دوشنبه نیز ادامه یابد.

خبرگزاری رسمی سوریه پیش از این اعلام کرده بود که در حادثه فرو ریختن یک ساختمان مسکونی پنج طبقه در منطقه شیخ مقصود حلب ۱۰ نفر از جمله یک کودک سوری کشته شدند.

وزارت کشور سوریه هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: در ساعت سه بامداد صبح یکشنبه یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه در محله شیخ مقصود در خیابانی معروف در شهر حلب فرو ریخت. در این ساختمان هفت خانوار زندگی می‌کردند. به دنبال این حادثه، تیم‌های امداد و نجات به محل شتافتند و ۱۳ جسد از زیرآوار بیرون کشیده شد.

طبق اعلام وزارت کشور سوریه، یک نفر هم زنده از زیر آوار خارج شده است.وزارت کشور سوریه اعلام کرده بود که این آمار اولیه است و تیم‌های امداد و نجات به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/173827