کد خبر: 17153 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 مرداد 1392 - 12:03
فرماندهی انتظامی دشتستان در تجلیل از خبرنگاران بیان داشت:
سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه، مرهون تلاش شبانه‌روزی خبرنگاران است

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان امروز23 مردادماه میزبان مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان بود.در این جلسه فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: این روز بهانه‌ای است تا از تلاش خبرنگاران قدردانی تجلیل شود. سرهنگ داودمحمودزاده در این جلسه گفت: خبرنگاران ...

اتحادجنوب- خدیجه جوکار: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان امروز23 مردادماه میزبان نشست تجلیل از خبرنگاران این شهرستان بود.

در این جلسه فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: این روز بهانه‌ای است تا از تلاش خبرنگاران قدردانی تجلیل شود.

سرهنگ داود محمودزاده در این جلسه گفت: خبرنگاران  به راستی همواره با تعهد و دلسوزی در حال انجام وظیفه هستند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه، مرهون تلاش شبانه‌روزی آنهاست.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه همواره در همه دوران ها تعهد، آگاهی رسانی، دلسوزی و صداقت را در دستور کار خود قرار داده اند و به  وظیفه حرفه ای خویش به نحو احسن عمل می نمایند و همواره شاهد حضور این تلاشگران هستیم و امید داریم که همواره شاهد حضور موفق این عزیزان در تمامی عرصه ها باشیم.

وی در این نشست با مهم شمردن نقش و جایگاه خبرنگاران در اطلاع رسانی و روشنگری جامعه گفت: هم اکنون این قشر با مناعت طبع بیشترین خدمات را به مردم ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران، حلقه اتصال بین مردم و مسوولان هستند، اظهار کرد: خبرنگاران می توانند روح امید و نشاط را در دل مردم نسبت به مسایل موجود در جامعه افزایش دهند و از این طریق بازوان قوی برای مسوولان و مردم به حساب می آیند.

محمودزاده با اظهار به اینکه امنیت نسبی در دشتستان حاکم است  گفت: در دشتستان با توجه به جمعیت، کمبود امکانات، تورم و بیکاری که طی سالهای گذشته میزان وقوع جرائم به  38 درصد رسیده بوده است  توانسته ایم این میزان را با انجام برنامه ریزی های مناسب به  22درصد برسانیم.

همچنین دراین جلسه اصحاب رسانه محلی مسائل ومشکلات خود را مطرح کردند و به چند تن ازآنها لوح تقدیر اهدا گردید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/17153