کد خبر: 170083 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 15 آبان 1401 - 09:18
مشکل ورزشگاه در حال حل شدن؛
آخرین وضعیت پرونده‌های پرسپولیس و واکنش به برنگشتن مهاجم خارجی

اتحادخبر: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با مسئول ورزش شورای شهر تهران داشتم تا وضعیت مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی مشخص شود که قرار شد بررسی های نهایی صورت بگیرد.

 

اتحادخبر: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با مسئول ورزش شورای شهر تهران داشتم تا وضعیت مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی مشخص شود که قرار شد بررسی های نهایی صورت بگیرد.

آخرین وضعیت پرونده‌های پرسپولیس و واکنش به برنگشتن مهاجم خارجی

به گزارش مهر، رضا درویش پس از خروج از ساختمان فدراسیون فوتبال به خبرنگاران گفت: حسابی بود که قبلا با فدراسیون داشتیم آمدم ببینم به کجا رسیده و چقدر از حسابی که قبلا قرض گرفته بودیم مانده است. برخی از چک‌ها مانده بود و آمدم ببینم این چک‌ها را باید تحویل بگیریم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره روند واگذاری مجموعه ورزشی شهید کاظمی افزود: هفته گذشته جلسه‌ای با مدیرعامل ورزش شورای شهر تهران داشتم که بنا شد پیگیری کنند به نتایج خیلی خوبی هم برای واگذاری رسیده‌اند که فکر می‌کنم ظرف چند روز آینده انجام شود. احتمالا تهاتری باید با وزارت ورزش انجام شود. مقدمات آن انجام شده و فکر می‌کنم ظرف دو سه هفته آینده به نتیجه برسد.

درویش افزود: یکی از آیتم‌ها این است که ورزشگاه را ۹۹ ساله بدهند اما بیشتر فکر می‌کنم انتقال آن میسر است. موافقت اعضای شورای شهر را داشته باشند قسمتی هم به وزارت ورزش برمی‌گردد و آن هم باید وزارت ورزش مجوزش را از دولت بگیرد. بروکراسی اداری‌اش زمان‌بر است اما ان‌شاءالله انجام می‌شود.

او درباره شکایت از پیمانکار ورزشگاه درفشی فر تصریح کرد: این شکایت مربوط به پیرامون مدت قرار بود. ما ۶ ماه هم به دلیل مصوبه دولت درباره کرونا تمدید کردیم و فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد.

او درباره شایعه پیرامون یورگن لوکادیا گفت: شایعه همیشه پیرامون پرسپولیس هست چون بر نمی تابند این تیم آرامش دارد. لوکادیا قرارداد دارد و نمی تواند جایی برود. خودش هم خوشحال است که در این تیم بازی می کند.

درویش راجع به آخرین وضعیت بازگشت مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس گفت: از پانزدهم آذرماه سامانه مربوطه برای بارگذاری اطلاعات باز می شود. جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده است. جلسات خوبی را با فدراسیون فوتبال داشتیم. دو جلسه هم با وزارت ورزش داشته ایم حدود پنج الی ۶ هزار دلار باید به کورتریک بلژیک می دادیم که پرداخت شد.

درویش درباره احتمال سفر به سوئیس گفت: خودم هنوز معلوم نیست بروم. امیدوارم بتوانیم این کار را انجام دهیم. از جیب مردم مظلوم چرا باید ۹۵۰ هزار دلار داده شود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سند ساختمان باشگاه یادآور شد: فدراسیون در حال حل مشکل با شستا است. ضمن اینکه ما اسناد خودمان را آوردیم و در حال حل شدن است.

درویش درباره مطالبات مهدی رسول پناه گفت: اول ماجرای او را هم نمی دانم چیست که حالا آخرش بدانم چه خواهد بود. یادم می آید طبق همان صحبت هایی که او با خبرنگاران کرده بود وزیر وقت ورزش کسی را معرفی کرده که حدود ۸ الی ۱۰ میلیون دلار کمک کند اما بعدا فهمیدیم حساب ما را بسته است. به هر حال اینها مسائل حقوقی است که در حال پیگیری است.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/170083