کد خبر: 16901 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 17 مرداد 1392 - 11:48
براي بدهي هاي جديد ايرانجوان كدام زمين واگذار مي شود؟!

در سال گذشته غلامرضازاده در مقام سرپرستي تيم فوتبال ايرانجوان بوشهر عملكرد بسيار ضعيفي از خود نشان داد و در يك جمله مي توان گفت كه تيم را سرپرستي نكرد بدليل آنكه در اين حرفه تخصص نداشت و بعضي ها از اين فرصت استفاده كردند و برايش تصميم مي‌گرفتند.

عبدالرسول حیدری

 

VarzeshBU.IR به گزارش اتحادجنوب، در سال گذشته غلامرضازاده در مقام سرپرستي تيم فوتبال ايرانجوان بوشهر عملكرد بسيار ضعيفي از خود نشان داد و در يك جمله مي توان گفت كه تيم را سرپرستي نكرد بدليل آنكه در اين حرفه تخصص نداشت و بعضي ها از اين فرصت استفاده كردند و برايش تصميم مي‌گرفتند.

امسال هم اين گونه افراد در كنارش هستند با اختيارات بيشتر. با آمدن ایشان جمع صميمي و يكدل كامل شد مشكل بزرگ هم کسی بود كه با انتقادهاي سازنده‌اش خنده را از لبان اين عزيزان بيخيال را مي‌گرفت و همه را عصباني ميكرد. اما بايد امسال خدمت ایشان با احترام بگويم كه هر قدمي كه بر دارد و هر تصميمي را كه بگيرد مورد نقد و انتقاد قرار خواهيم داد البته با حفظ احترام به شخصيت ايشان.

عملكرد مالي اين آقايان در سال گذشته به گفته دهقاني قائم مقام و سخنگوي باشگاه كه خودش مي گويد نزديك به 2 ميليارد تومان خارج كرده ام كه البته مسولين باشگاه در يك اقدام بي سابقه بلافاصله مزد زحمات ايشان را با واگذاري قسمتي از زمين ورزشگاه به مساحت 2250 مترمربع كه مي گويند بالغ بر 6 ميليارد تومان ارزش اين زمين مي باشد دادند و عملكرد فني هم که جا گرفتن در مكان هفتم جدول بود، پنهان ماند.

آيا با تفكرات تكراري اين افراد و كادر فني بدون كارنامه ما مي‌توانيم ادعائي امسال در ليگ يك داشته باشيم. سرنوشت بدهي‌هاي اين تيم و تكليف زمين چه مي‌شود؟ آيا باز بابت بدهي امسال هم بايد زمين به دهقاني داده شود؟ شفاف و صادقانه به مردم بگوئيد كه با چه روشي مي‌خواهيد امسال باشگاه را اداره نمائيد؟ نحوه و روش و اداره كردن باشگاه در برابر ديدگان آقاي مجيد چاهي‌بخش در سال گذشته بدترين دوران سالهاي اخير ايران جوان بود ما شاهد بوديم.

آيا امسال هم در كنار اين مرد متعصب ايران جوان اين اتفاقات تلخ رخ خواهد داد و سكوت ايشان را شاهد خواهيم بود؟ منتظر مي‌مانيم تا زمان همه چيز را مشخص نمايد.
منبع:پایگاه اطلاع رسانی ورزش بوشهر/ب
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/16901