کد خبر: 162608 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 05 خرداد 1401 - 09:21
بازدید امام جمعه و مسوولان شهرستان از پلاژ بانوان

اتحادخبر: نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر بوشهر، فرماندار، رییس و اعضای شورا، شهردار، مشاور فرهنگی و مدیران شهرداری از روند آماده سازی مجتمع تفریحی ورزشی صدف (پلاژ بانوان) بازدید کردند.

 

اتحادخبر: نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر بوشهر، فرماندار، رییس و اعضای شورا، شهردار، مشاور فرهنگی و مدیران شهرداری از روند آماده سازی مجتمع تفریحی ورزشی صدف (پلاژ بانوان) بازدید کردند.


در ابتدای این بازدید، صفری‌زاده مشاور امور بانوان شهرداری  توضیحاتی را در خصوص روند آماده‌سازی این مجموعه توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر ارائه داد.


در ادامه آیت‌الله صفایی بوشهری ضمن تقدیر از پیگیری‌های شورای شهر و تلاش‌های شهردار و مجموعه شهرداری در راستای ایجاد فضایی ایمن برای شنای بانوان گفت: در سال جاری شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های خوبی نظیر چرخ و فلک، پارک بانوان و پلاژ بانوان هستیم و امیدواریم این روند به‌صورت جدی از سوی مجموعه شورا و شهرداری پیگیری شود.


امام جمعه بوشهر با اشاره به سیاست‌های دولت مبنی بر ایجاد نشاط و پویایی در جامعه تصریح کرد: بوشهر دارای ظرفیت‌های بالقوه ویژه‌ای است و مسوولان باید با همکاری یکدیگر فضای نشاط‌آفرینی را برای مردم خصوصا بانوان ایجاد نمایند.


همچنین در حاشیه این بازدید، محمد تاسا سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران این سازمان برای آماده‌سازی و بازگشایی این مجموعه گفت: با تاکید شهردار محترم و پیگیری‌های اعضای محترم شورا و همچنین همت همکارانمان در شهرداری‌های مناطق یک و دو، سازمان‌های سیما و منظر شهری، پسماند، آتش‌نشانی و حراست، هم‌اکنون این مجموعه آماده بهره‌برداری است و ان‌شاءالله با دریافت مجوزهای بهداشت و محیط زیست و همچنین تخصیص نیروهای نجات غریق به‌زودی مجموعه فرهنگی تفریحی صدف در اختیار بانوان بوشهری قرار خواهد گرفت.


گفتنی است، مجموعه ورزشی تفریحی صدف (پلاژ بانوان) همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) به بهره‌برداری رسیده و بار دیگر آماده میزبانی از بانوان هم‌استانی خواهد بود.










لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/162608