کد خبر: 15955 ، سرويس: حوادث
تاريخ انتشار: 26 تير 1392 - 11:22
اتحادجنوب/ فرمانده انتظامی استان بوشهر:
پاتُک شبانه پلیس، قاتل فراری را تسلیم کرد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: شرور و قاتل فراری که به اتهام قتل خانمی در دشتستان تحت تعقیب پلیس بود در یک عملیات شبانه دستگیر و روانه زندان شدند.سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: شرور و قاتل فراری به هویت (م ـ ش) در مرداد ماه سال 88 خانمی به هویت معلوم را در یکی از روستاهای دشتستان به قتل رسانده و متواری شد....

اتحادجنوب: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: شرور و قاتل فراری که به اتهام قتل خانمی در دشتستان تحت تعقیب پلیس بود در یک عملیات شبانه دستگیر و روانه زندان شدند.

سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: شرور و قاتل فراری به هویت (م ـ ش) در مرداد ماه سال 88 خانمی به هویت معلوم را در یکی از روستاهای دشتستان به قتل رسانده و متواری شد.

وی اضافه کرد: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و شهرستان دشتستان بمنظور دستگیری این قاتل فراری سناریوهای متعددی را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه مقتول از بستگان قاتل و علت قتل نیز اختلافات خانوادگی بوده عنوان کرد: زمانیکه قاتل پس از 4 سال فرار با استفاده از تاریکی شب از مخفیگاه خود در حال بیرون آمدن بود بوسیله کارآگاهان پلیس محاصره و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

به گفته این مقام انتظامی: از این قاتل فراری یک قبضه سلاح کلاشینکف و 27 عدد فشنگ جنکی کشف شد.

سردار عباس زاده خاطرنشان ساخت: این قاتل قبل از دستگیری 6 فقره سابقه کیفری از جمله مباشرت در آدم ربایی شرارت، سرقت و اخلال در نظم عمومی در پرونده دارد./ب

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/15955