کد خبر: 155558 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 آذر 1400 - 09:02
مدیرعامل هلال احمر بوشهر:
۴۰۰ امدادگر داوطلب فعال در هلال احمر استان بوشهر عضویت دارند

اتحادخبر:  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۴۰۰ امدادگر داوطلب فعال در هلال احمر استان بوشهر عضویت دارند.

اتحادخبر:  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۴۰۰ امدادگر داوطلب فعال در هلال احمر استان بوشهر عضویت دارند.

۴۰۰ امدادگر داوطلب فعال در هلال احمر استان بوشهر عضویت دارند

به گزارش مهر، غلامرضا حاجیانی صبح یکشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر ۱۸ پایگاه امدادی داریم که در ۱۰ شهرستان مشغول به خدمات رسانی به هم استانی‌ها و هم میهنان هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: در استان بوشهر ۱۰ پایگاه جاده‌ای، پنج پایگاه دریایی، یک پایگاه کوهستان، یک پایگاه سگ‌های زنده یاب و آنست و یک پایگاه امداد هوایی داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر داوطلبان را بازوهای هلال احمر دانست و اضافه کرد: هم اکنون ۴۰۰ امدادگر داوطلب فعال داریم که در سطح پایگاه استان و مرکز Eoc با جمعیت هلال به صورت مستمر همکاری دارند.

 

وی تصریح کرد: داوطلبان همواره یاریگر ما بودند و در بحث واکسیناسیون که در حال جریان است در بوشهر و دشتستان مراکز واکسیناسیون فعالیت دارد.

 

گسترش خانه‌های هلال

 

حاجیانی افزود: همچنین در زمان پایش مسافرین ورودی به استان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و طرح آمران سلامت این داوطلبان بودند که همواره با پوشیدن کاور هلال احمر خدمات رسانی می‌کردند.

 

وی افتتاح خانه‌های هلال و حضور داوطلبین در خانه‌های هلال در روستاها بخش‌ها و شهرها را مهم دانست و گفت: اولین کسی که به انسان در حوادث کمک می‌کند اطرافیان وی هستند که به او کمک می‌کند.

 

حاجیانی همچنین عنوان کرد: در همه شهرها روستاها و بخش‌ها، دوره‌های آموزش همگانی کمک‌های اولیه و مخاطرات و بلایای طبیعی را جهت هم استانی‌های عزیز همواره برگزار می‌کند.

در پایان مراسم کارت داوطلبی عضویت در جمعیت هلال احمر به استاندار بوشهر تقدیم و وی داوطلب جمعیت هلال احمر شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/155558