کد خبر: 152629 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 مهر 1400 - 22:54
اختصاصی / در ماهور روستای محمدجمالی صورت گرفت؛
همراهی رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان گناوه با دوستداران طبیعت / تصاویر

اتحاد خبر: امروز جمعه نهم مهرماه ۱۴۰۰ خورشیدی، اصغر اکبری رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان گناوه با دوستداران طبیعت در روستای محمدجمالی همراه شد و با کمک اهالی این روستا، در قالب برنامه ی «پسینِ پاماهور» به آبیاری نهال های کاشته شده در ماهور زیبای این روستا پرداخت.به گزارش اتحاد خبر،این نهال ها که چندی پیش پس از مشخص شدن...

اتحاد خبر _ مصطفی صفری: امروز جمعه نهم مهرماه ۱۴۰۰ خورشیدی، اصغر اکبری رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان گناوه با دوستداران طبیعت در روستای محمدجمالی همراه شد و با کمک اهالی این روستا، در قالب برنامه ی «پسینِ پاماهور» به آبیاری نهال های کاشته شده در ماهور زیبای این روستا پرداخت.



به گزارش اتحاد خبر،این نهال ها که چندی پیش پس از مشخص شدن نوار مرزی بین مراتع روستای محمدجمالی و محدوده ی یک شرکت سنگ شکن، به کمک اهالی این روستا و با همکاری ادارات منابع طبیعی بخش شبانکاره و شهرستان دشتستان کاشته شده اند، هر چند روز یک بار با همت اهالی روستا و دیگر دوستداران طبیعت از اقصی نقاط استان، آبرسانی و آبیاری می شوند که این هفته نیز رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان گناوه به طور داوطلبانه و با عشق فراوان، دوستداران طبیعت را همراهی نمود.

در این برنامه نیز همچون برنامه های گذشته، به دلیل ناهموار بودن و طولانی بودن مسیر دسترسی به برخی نهال ها که امکان نزدیک شدن ماشین های حمل تانکر آب به آن ها را ناممکن کرده است، آبرسانی و آبیاری به سختی، با زحمت فراوان و در برخی موارد با کمک گرفتن از موتورسیکلت انجام گرفت.

روستای محمدجمالی با بیش از یکهزار نفر جمعیت و با ماهور و کوهستانی بسیار زیبا که دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است، در بخش شبانکاره ی شهرستان دشتستان در استان بوشهر واقع شده است.

 











































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/152629