کد خبر: 152588 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 مهر 1400 - 08:40
آتش نشانان دیر تجلیل شدند

اتحادخبر: به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی چهارشنبه در آیینی از آتش نشانان شهرداری بندر دیر تجلیل شد.

اتحادخبر: به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی چهارشنبه در آیینی از آتش نشانان شهرداری بندر دیر تجلیل شد.

آتش نشانان دیر تجلیل شدند

به گزارش  ایرنا، شهردار بندر دیر گفت: فداکاری نیروهای آتش نشانی بیانگر عشق و علاقه به نجات هموطنان و نهادیه شدن حس نوع دوستی آنهاست.

 

علی ابراهیمی افزود: هفتم مهر ماه روز ایمنی، حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی در عرصه های مختلف است.

 

وی گفت: حفاظت از سرمایه های ملی و نیز تامین امنیت مردم از راه های آموزش، پیشگیری، مقابله با حوادث مختلف و کمک رسانی در شرایط سخت و دشوار به هموطنان گرفتار، از امور جاری آتش نشانان است.


شهردار بندر دیراضافه کرد: آتش نشانی شغلی پرمخاطره و ایثارگرانه است و باید قدر این نیروها را بدانیم.

وی افزود: شهرداری بندردیر در تجهیز نیروهای آتش نشانی به امکانات و تجهیزات جدید موفق بوده است و این نیروها با داشتن امکانات سخت افزاری مناسب، ماموریت های خود را با موفقیت انجام می دهند.
مسئول آتش نشانی و ایمنی شهرداری بندردیر گفت: آتش نشانان این شهرداری از مهرماه سال گذشته تاکنون ۱۵۰ عملیات اطفای حریق را در این شهرستان با موفقیت انجام داده اند.

یوسف رنجبر افزود: تلاش ها برای افزایش مهارت آتش نشانان، آموزش نکات ایمنی و راه های مقابله با آتش سوزی به دانش آموزان، کارکنان مدارس و ادارات نیز در طول سال توسط مربیان آتش نشانی انجام می شود.

دراین آیین ۱۴ نفر از کارکنان آتش نشانی دیر تجلیل شدند.

به مناسب روز آتش نشانی و ایمنی، رژه خودرویی ناوگان آتش نشانی شهرداری دیر در خیابان های این شهر برگزار و از سوی مردم استقبال شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/152588