کد خبر: 15084 ، سرويس: حوادث
تاريخ انتشار: 09 تير 1392 - 15:29
توسط غواصان هلال احمر:
کشف جسد غرق شده در بندر عامری دلوار

به گزارش اتحاد جنوب، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در پی تماس خانواده‌ای در بندر عامری دلوار از مفقود شدن پدر خانواده، خواستار  کمک برای یافتن این فرد شدند  که تیمی متشکل از غواصان و امدادگران  به محل اعزام شدند. عبدالکریم شعبانزاده با بیان اینکه این حادثه زمانی به وقوع پیوست که این فرد عصر روز گذشته برای صید ماهی به...

  

 

اتحاد جنوب ـ بتول سهراب پور: جسد صیاد 63 ساله‌ای که  در بندر عامری دلوارغرق شده بود با تلاش غواصان هلال احمر بوشهر کشف و از آب خارج شد.

به گزارش اتحاد جنوب، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در پی تماس خانواده‌ای در بندر عامری دلوار از مفقود شدن پدر خانواده، خواستار  کمک برای یافتن این فرد شدند  که تیمی متشکل از غواصان و امدادگران  به محل اعزام شدند.

عبدالکریم شعبانزاده با بیان اینکه این حادثه زمانی به وقوع پیوست که این فرد عصر روز گذشته برای صید ماهی به اسکله بندر عامری مراجعه کرده بود افزود: پس از اینکه از مدت بازگشت صیاد به منزل زمانی طولانی طی شد، خانواده وی نگران می‌شوند و ساعت یک بامداد امروز ازامداگران کمک می‌طلبند.

وی تاکید کرد: در پی این حادثه  امدادگران برای یافتن این صیاد فعالیت‌های امدادی خود را آغاز کردند که در ادامه غواصان هلال احمر از صبح امروز برای یافتن این جسد  وارد این فعایت امدادی شدند که حدود ساعت 15و30 دقیقه عصر امروز نجاتگران جسد را کشف و از دریا  بیرون کشیدند./س


لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/15084