امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 29 تير 1400 - 06:30

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۹‍

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۹‍
 
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. آرزوی دیرینه‌ای در سر دارید، اما تاکنون فرصتی پیدا نکرده‌اید تا به این آرزو جامه عمل بپوشانید. در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و شرایط برای رسیدن به‌ این آرزو فراهم می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در این سال اتفاق غیرمنتظره‌ای برای شما رخ می‌دهد. جایی برای نگرانی وجود ندارد،‌ زیرا این اتفاق به نفع شما تمام می‌شود و خاطره خوشی از آن در ذهن شما باقی می‌ماند. شهریور امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه پیشرفت چشمگیری را در کارها شاهد خواهید بود. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده کارهای خود را به گونه‌ای انجام دهید تا دایره موفقیت‌های شما گسترش پیدا کند. اواخر پاییز امسال را به برنامه‌ریزی اختصاص دهید و نقشه‌های مهمی برای آینده بکشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی بگیرید و در این سال بیشتر از همیشه کار کنید تا به یکی از درخشان‌ترین سال‌های زندگی شما تبدیل شود. در این سال تجربه‌های بیشماری بدست می‌آورید. این تجربه‌ها را به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید و در آینده از آنها برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر بهره بگیرید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
به فکر سلامت‌تان نیستید و با خوردن غذاهای غیر مفید و سبک‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر نیاندازید. به هر اندازه که زودتر سبک‌زندگی ناسالم را کنار بگذارید، به همان اندازه زودتر پذیرای سلامت و نشاط خواهید بود. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. سریع از کوره در نروید و بر اعصاب خود مسلط باشید. ایده‌ای تازه و پرمنفعت‌ به ذهن‌تان خطور می‌کند. احتمال ایجاد سوءتفاهمی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. اجازه ندهید این سوءتفاهم ریشه‌دار شود و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.  امروز در محل‌کار با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. این ملاقات را به فال نیک بگیرید و با گسترش دامنه ارتباط‌های کاری، زمینه موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. حرفی که می‌زنید با رفتار‌تان تفاوت دارد و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان حرف‌های شما را جدی نگیرند، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که حرف‌ها و رفتارتان یکی باشد و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان بیشتر از گذشته روی حرف‌های شما حساب‌باز کنند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
کار مهمی را باید انجام دهید و موعد این کار سر رسیده‌است، اما کسالت دارید و قادر به پایان این کار مهم نیستید، این وضعیت زمینه نگرانی شما را فراهم کرده، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که زودتر از چیزی که فکرش را بکنید سلامت خود را بدست می‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا این کار ناتمام را به پایان برسانید.  به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، به صلاح شما است که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید.   تلاش‌های زیادی انجام داده‌‌اید و انسان سخت‌کوشی هستید، اما به رغم این تلاش‌ها دستاورد چندانی ندارید. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در آینده‌ای نزدیک زحمت‌های شما به بار می‌نشیند و مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. دغدغه‌های مالی حتی برای لحظه‌ای از ذهن شما بیرون نمی‌رود. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا امروز پولی به دست‌تان می‌رسد و وضعیت مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و در آینده به گونه‌ای خرج کنید که مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. هدیه غیرمنتظره‌ای را از یکی از دوستان یا آشنایان دریافت خواهید کرد. لطف این دوست را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که قدردان محبت‌های وی هستید. بین شما و عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای کوچک ایجاد شده و از همسر یا عشق‌زندگی‌تان حسابی دلخور هستید، امروز فرصت خوبی است که این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید در آینده مشکلات کوچک، آغازگر مشاجره‌ میان شما و عشق‌زندگی‌تان باشند. اعضای خانواده به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند. اگر مواظب گذرزمان نباشید، لحظه‌های با ارزش زندگی‌ مثل برق و باد از جلوی چشم‌‌تان عبور می‌کند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
برای درمان بیماری‌ها حتما به پزشک مراجعه کنید و از خوددرمانی پرهیز نمایید. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. با فرصت چشمگیری برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر روبرو خواهید شد. قدر این فرصت‌ها را بدانید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. امروز رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را در مشکلات تنها نگذارید و پشتیبان ایشان باشید. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان تلاش و کوشش شبانه‌روزی می‌گذرد. شخصیت جذابی دارید و امروز به لطف این روحیه، دوستان تازه‌ای پیدا خواهید کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
انسان خنده‌رویی هستید و از این روحیه برای رویارویی با مشکلات کمک بگیرید. از حال فروافتادگان غافل نشوید و دست افراد نیازمند را بگیرید. مطمئن باشید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و افرادی که امروز به آنها کمک می‌‌کنید در گرفتاری‌های آینده دست شما را خواهند گرفت. مشکلی میان اعضای خانواده ایجاد شده که تنها به دست شما باز می‌شود. امروز زمان مناسبی است تا برای حل این مشکل پادرمیانی کنید و به اعضای خانواده ثابت نمایید که از هر فرصتی برای حل مشکلات اهل منزل بهره می‌گیرید. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان اثبات نمایید. کارهای زیادی دارید و امروز فرصت سر خاراندن پیدا نخواهید کرد. ایده بکری در سر دارید، اما تاکنون این ایده را اجرا نکرده‌اید و دست‌ روی دست گذاشته‌اید. امروز زمان مناسبی برای اجرای این ایده است. مطمئن باشید با انجام آن تجربه‌های زیادی به کوله‌بار دانسته‌های خود اضافه خواهید کرد. اختلاف‌نظرهای زیادی میان شما و اطرافیان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این اختلاف نظرها زمینه دلخوری شما و اطرافیان را ایجاد کند و به هر قیمتی که شده از درِ صلح و سازش با آشنایان وارد شوید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند.  یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. اجازه ندهید این رفتار نادرست روز شما را خراب کند و در اولین فرصت دلخوری خود را به روی این فرد بیاورید.  انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. در روزی که آغاز کرده‌اید،‌ کارها راحت‌تر از همیشه انجام خواهد شد، این شرایط را مغتنم بدانید و سریع‌تر از همیشه کارها را انجام دهید و فرصتی برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا کنید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان در بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان برای ایشان برمی‌آید را انجام دهید و به وی ثابت کنید که هرگز تنهایش نمی‌گذارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
 با مشکل مالی مواجه خواهید شد. برای حل این مشکل از دوستی که پیش از این به وی کمک مالی کرده‌اید، یاری بگیرید و مطمئن باشید این فرد دست رد به سینه شما نخواهد زد. مشکلاتی که سر راه‌تان قرار دارند را به تنهایی حل نکنید و روی کمک اطرافیان حساب‌باز کنید. سخاوتمندی پیشه کنید و خساست را کنار بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با شما صادق نیست و بهتر است که بیشتر حواس‌تان را به رفتار وی جمع کنید. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کارهای امروز مشکلی نخواهید داشت. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. هزینه‌های زندگی شما از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قسمتی از پول خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
با ورزش و تحرک سلامت‌تان را تضمین کنید و انرژی بیشتری بدست بیاورید. بیش‌از‌حد نگران خودتان هستید و زندگی‌تان را با اضطراب و دلهره ادامه می‌دهید، وقت آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید.  هزینه‌های زندگی شما سربه‌فلک گذاشته و حساب‌و‌کتاب خرج‌های‌تان از دست شما دررفته است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری بر خرج‌ها داشته باشید و اجازه ندهید هزینه‌های زندگی کمر شما را خم کند. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. از این کار چشم‌پوشی کنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا به عشق‌زندگی‌تان ثابت شود که بخشش از بزرگان است. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید. 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. با فرصت چشم‌گیر و وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید، اما قبل از اینکه پول و ثروت خود که با هزارویک زحمت بدست‌‌آورده‌اید را برای انجام این کار سرمایه‌گذاری کنید، با افرادی که سابقه و تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که سود تضمین‌شده‌ای داشته باشد. اعضای خانواده امروز شرایطی آرامش‌بخش را برای شما فراهم می‌کنند. هوای‌ اهل منزل را داشته باشید و از رفاه آنها غافل نشوید.  بین اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته و این وضعیت امروز شما را حسابی ناراحت کرده‌است. حواس‌تان را حسابی جمع کنید چرا که احتمال دارد فردی کلاه‌سرتان بگذارد. قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. با فرصت مناسبی برای ابراز محبت به همسر یا عشق‌زندگي‌تان روبرو خواهید شد. در این شرایط تا می‌توانید عاشقی کنید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که همیشه به فکر ایشان هستید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام کارهای دلخواه ‌تان مشغول شوید. هزینه‌ای برای تعمیر یکی از لوازم منزل یا محل‌کار باید کنار بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و به گونه‌ای زندگی کنید که همیشه پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته باشید. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوای‌تان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید.  تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید، اما نگران نباشید چرا که در نهایت بهترین تصمیم را خواهید گرفت. امروز کار زیادی ندارید و فرصت بیشتری برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت نمایید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی ایشان دریغ ندارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز صبح با خستگی و کسالت از رختخواب بلند شده‌اید و حوصله‌ای برای انجام کارهای روزانه ندارید، در چنین شرایطی نیازی نیست بیش‌از‌حد به خودتان سخت بگیرید و امروز را به خودتان مرخصی بدهید و حسابی استراحت کنید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد. بوسیله دوستان با فرد سرشناسی آشنا خواهید شد. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید.   امروز یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل که تاکنون رابطه خوبی با ایشان نداشته‌اید، از در دوستی با شما وارد می‌شود. به سینه این فرد دست رد نزنید و رابطه‌ای دوستانه با ایشان آغاز نمایید. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبرو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از در محبت و صفا با شما وارد می‌شود و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
برای حفظ سلامتی‌تان هم که شده امروز از مشاجره و جروبحث دوری کنید. فرصتی برای خرید مهیا می‌شود اما مواظب باشید که در این خرید ولخرجی نکنید.  مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برنامه‌هایتان را به هم می‌زند. برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دست شما برنمی‌آید. در چنین شرایطی از اعضای خانواده کمک بگیرید و اجازه ندهید مشکلات ریشه‌دار شوند.  اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز زمان عاشقی شما فرا می‌رسد و چشم شما به محبوبی خوش‌ قدوبالا خواهد افتاد، این عشق را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین سروکار دارید. روز خوبی را برای آغاز تجارت و کسب‌و‌کاری جدید آغاز کرده‌اید. خانواده را در اولویت اول کارهای خود قرار دهید. برنامه‌‌‌ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده‌اید و می‌خواهید به همراه اهل منزل حسابی خوش بگذرانید. این شرایط مهیا نمی‌شود و قسمت زیادی از روز را به انجام کارهای غیرمنتظره سپری خواهید کرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی تفریح می‌کنید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 4 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 8 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 12 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...