کد خبر: 13953 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 خرداد 1392 - 09:58
انتقاد شهردار گناوه از وضعيت فاضلاب

رها کردن فاضلاب های خانگی در کانال های دفع آب های سطحی این شهر مشکلات عدیده ای برای شهرداری و شهروندان بوجود آورده است.

رها کردن فاضلاب های خانگی در کانال های دفع آب های سطحی این شهر مشکلات عدیده ای برای شهرداری و شهروندان بوجود آورده است.

 

به گزارش اتحادجنوب ، رضا محمدی  گفت: به دلیل اجرا نشدن شبکه فاضلاب شهری درهمه نقاط شهر، برخی شهروندان با رها کردن فاضلاب خانگی خود دراین کانال ها، علاوه بر مشکلات زیست محیطی و بهداشتی، هزینه های گزافی را بر شهرداری تحمیل کرده اند.

وی جاری کردن آب دریا با فشار زیاد را در کانال دفع آب های سطحی به وسیله پمپ در چندنقطه این شهر از اقدامات شهرداری گناوه برای برطرف کردن مشکل بوجود آمده عنوان کرد.

شهردار گناوه گفت: به دنبال نتیجه بخش بودن این اقدام که سال گذشته در مرکز شهر و خیابان بسیج انجام شد، واحد تاسیسات شهرداری گناوه دومین پمپ را در آبراه ورودی شهر درسال جاری نصب کرد.

محمدی افزود: با نصب این پمپ، کانال های بلوار بزرگ جمهوری اسلامی، خیابان شهید رجایی تا آزمایشگاه فارابی و جانبازان گناوه به طور مداوم پاکسازی می کند.

وی گفت: تاخیر در روند سیستم شبکه فاضلاب شهری باعث شده علاوه بر این که برخی از پروژه های عمرانی این شهر را تحت الشعاع خود قرار دهد، مشکلات زیست محیطی و بهداشتی نیز برای شهروندان به دنبال داشته باشد.

روند عملیات اجرایی شبکه فاضلاب گناوه مدتی است به دلیل نبود اعتبار متوقف شده که انتظار است با تامین اعتبار موردنیاز این پروژه که یکی از اصلی ترین نیاز این شهر است دوباره از سرگرفته شود./ج
خبرگزاری جمهوری اسلامی

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/13953