کد خبر: 138872 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 09 آذر 1399 - 08:55
استقبال از رکاب زن کرمانی در پایگاه دریایی بوشهر

اتحادخبر: ناوبانیکم بازنشسته مرتضی پور رستمي رکاب زن کرمانی به مناسبت هفتم آذر فاصله ی بین کرمان تا بوشهر را رکاب زد.

اتحادخبر: ناوبانیکم بازنشسته مرتضی پور رستمي رکاب زن کرمانی به مناسبت هفتم آذر فاصله ی بین کرمان تا بوشهر را رکاب زد.


به گزارش روابط عمومی پایگاه دریایی بوشهر ناوبانیکم بازنشسته مرتضی پور رستمی به مناسبت هفتم آذر فاصله بین کرمان تابوشهر را رکاب زد.


وی هدف خود را از این حرکت نمادین زنده نگه داشتن یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس بويژه شهدای نیروی دریایی ارتش و شهدای ناوچه پیکان و همچنین ترویج ورزش در بین آحاد مردم علی الخصوص بازنشستگان و پیشکسوتان عنوان کرد.


مرتضی پور رستمی اظهار داشت ورزش باعث نشاط و شادابی می‌باشد بویژه برای قشر از جامعه که در سن پیری می‌باشند باعث می‌شود که از یک فرد سربار خانواده به یک انسان شاداب تبدیل شود.


در ادامه ناخدا یکم احسان نصیری فرمانده پایگاه دریایی بوشهر ضمن تبریک به مناسبت سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حضور ناوبانیکم بازنشسته مرتضی پور رستمی را در بین کارکنان پایگاه دریایی بوشهر خیر مقدم گفتند.


حجت‌الاسلام والمسلمین یاسر راغبی ریس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر نیز ضمن تبریک سالروز گرامیداشت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و عملیات مروارید را گرامی داشتند و یادآور شد‌؛ نقش نیروی دریایی در هشت سال دفاع مقدس این بود که در همان روزهای آغازین اجازه قدرت‌نمایی به نیروی دریایی عراق در خلیج فارس را ندادند. تقریباً تا پایان هشت سال دفاع مقدس نیروی دریایی عراق چیزی برای عرض اندام نداشت. نیروی دریایی ارتش جزء اولین نیروهای مسلح بود که  به صورت مستقیم و رو در رو با آمریکا جنایتکار مقابله کرد. این نشانگر  اراده قوی پرسنل خدوم ارتش به ویژه نیروی دریایی ارتش می باشد.


وی همچنین گفت :امروز اگر می بینیم پیشکسوت ما جناب پوررستمی از شهر کرمان تا پایگاه دریایی بوشهر  در یک حرکت نمادین به یاد شهدای نیروی دریایی و ۷ آذر رکاب زدند و تابوشهر آمدند این نشانه یک صلابت و نماد یک استواری و نیت خالص می باشد.


 حجت الاسلام و المسلمین راغبی با بیان آیه شریفه از کلام الله مجید گفتند «دشمن پیوسته با شما دشمنی می‌کند تا شما را از مسیر خود برگرداند»، اگر می‌بینیم شهید فخری‌زاده مورد ترور بیگانگان قرار می‌گیرد، معلوم است نیروهای مسلح ما هنوز در آن مسیری هستند که دشمن دنبال ارتداد آنهاست و از مسیر  بازنگشته ایم و این جای بسی مباحات دارد که ما در مسیری می‌رویم که در مقابل باطل هستیم.


ریس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر با بیان کلامی از حضرت امام که فرمودند : «اگر دیدی دشمن دشمنی نمی‌کند به خودتان شک کنید» اظهار داشت :اگر ما جبهه حقّ باشیم طبیعتاً جبهه باطل با ما در پیکار است. نشانه آن نیز شهادت این عزیز بزرگوار شهید فخری زاده بود که در عرصه فناوری های نیروهای مسلح در وزارت دفاع فعالیت می‌کرد.  ما باید این مسیر را دنبال کنیم در هر جایی که هستیم.


گفتنی است این رکاب زن فاصله 900 کیلومتری بین استان کرمان تا بوشهر را در هفت روز طی کرده است.













لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/138872