کد خبر: 133688 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 مرداد 1399 - 12:58
قدر دانی و سپاسگزاری خانواده شهید دکتر خضر خلیلی از مردم و مسئولان

اتحاد خبر:درود بی پایان می فرستیم به پیشگاه مردم شریف و قدرشناس شهرستانهای بوشهر، دشتستان، دشتی و تنگستان و سایر شهرستانها که در این ایام با ابراز همدردی و محبت بیکران خود داروی شفابخشی بر دلهای غمدیده ما نهاده اند. به رسم ادب و به پاس این همه محبت وظیفه خود می دانیم تا با قلم و خامه ای هر چند قاصر و نارسا از شما عزیزان سپاسگزاری نماییم....

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

 

درود بی پایان می فرستیم به پیشگاه مردم شریف و قدرشناس شهرستانهای بوشهر، دشتستان، دشتی و تنگستان و سایر شهرستانها که در این ایام با ابراز همدردی و محبت بیکران خود داروی شفابخشی بر دلهای غمدیده ما نهاده اند. به رسم ادب و به پاس این همه محبت وظیفه خود می دانیم تا با قلم و خامه ای هر چند قاصر و نارسا از شما عزیزان سپاسگزاری نماییم. بی شک هر انسان خدمتگزار که دلش در گرو خدمت به خلق باشد و خود را وامدار جامعه بداند به همه آحاد مردم تعلق دارد و طبعا حد و مرزی هم برای خود نمی شناسد زندگی پر بار شهید دکتر خضر خلیلی سرشار بود از این اندیشه پاک و مقدس. چون دریافته بود که خلقت همه موجودات از طرف خداوند بر مبنای سپاس و تشکر بنیاد گردیده و انسان که نماینده پروردگار در این جهان است هم از این قاعده مستنثی نمی باشد.

 

کما اینکه این رویکرد در زندگی ایشان واضح و آشکار بود و قولیست که جملگی باورش دارند، آنچه شما عزیزان راجع به خصوصیات اخلاقی و وظیفه شناسی و رفتار اجتماعی شهید دکترخضرخلیلی بیان فرموده اید از طرف ما نیاز به تکرار نیست تنها وظیفه ما اینست که در قبال اظهار همدردی و محبتهای بی حد شما با چند کلامی جبران محبت نماییم و هزاران بار برای ابراز لطف و عنایت بی دریغتان سر تعظیم فرود آوریم و نفسهای گرمتان را دوای درد عمیق خود سازیم و گرد قدوم مبارکتان را توتیای چشم اشکبارمان بگردانیم. در این جا لازم می دانیم که از همه ی طبقات و اصناف که با ارسال پیام تسلیت ما را مدیون خود ساخته متقابلا تقدیر و سپاس خود را تقدیم حضور مبارکشان نماییم.


از این رو برحسب وظیفه حکم و ادب و حق شناسی درود میفرستیم به پیشگاه، نماینده محترم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ، نماینده ولی فقیه وائمه محترم جمعه و جماعات استان، استاندار محترم بوشهر، نمایندگان محترم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ،فرمانده محترم سپاه دشتستان ،فرمانداران محترم استان بوشهر ، ریاست محترم پزشکی قانونی استان ، ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی استان بوشهر ، ریاست محترم دادگستری و دادستان محترم بوشهر و دشتستان ، هیئت ورزشی پزشکی استان ، نیروهای نظامی و انتظامی استان بوشهر ، شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، شهرداری ها و دهیاری ها استان ، مدیران روزنامه ها و هفته نامه ها ، فرهنگیان ، کارمندان ،کسبه و بازاریان.
همچنین با سپاس بی نهایت درود می فرستیم به مسئولین محترم بنیاد شهید استان که با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر خضر خلیلی ما را سرفراز نمودند.
و در نهایت برای همه ی عزیزان و سروران آرزوی تندرستی و شادکامی در همه ی عرصه های خدمت داریم.

 

خانواده شهید دکتر خضر خلیلی و بستگان

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/133688