کد خبر: 13218 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 28 ارديبهشت 1392 - 19:43
اختصاصی اتحاد جنوب
موفقیت یک برازجانی در اولین کنفرانس و همایش بزرگ اقتصاد و ورزش کشور

اتحادجنوب:عبدا... اسدی مدیر باشگاه ورزشی آرتای برازجان موفق به دریافت تندیس مدیر برتر در بخش ورزش همایش بزرگ اقتصاد و ورزش کشور شد.

اتحادجنوب:عبدا... اسدی مدیر باشگاه ورزشی آرتای برازجان موفق به دریافت تندیس مدیر برتر در بخش ورزش همایش بزرگ اقتصاد و ورزش کشور شد.
عبدا...اسدی مدیر باشگاه ورزشی آرتای برازجان در گفتگو با سرویس ورزشی اتحاد جنوب پیرامون این همایش بزرگ توضیح داد که این کنفرانس از تمامی مدیران برجسته کشور چه در بخش خصوصی چه در بخش دولتی از تمامی استان های کشور دعوت به عمل آمده بود و حدود 500 نفر در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما شرکت داشتند. در این همایش با توجه به سوابق هر یک از مدیران و مقالات ارایه شده اینجانب موفق به دریافت تندیس مدیر برتر در بخش ورزش و هم چنین نفر برگزیده اولین کنفرانس و  همایش بزرگ اقتصاد و ورزش شدم. لازم به ذکر است که از همکار خوبم خانم فاطمه ارشدی به خاطر سخنرانی خوب و رسایش که توانست درد و دل ورزشکاران محروم دشتستان را به گوش مسؤولان برساند، نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد و امیدوارم که ما همگی دست به دست هم دهیم تا ورزش دشتستان را که پر از استعدادهای بزرگ و نهفته ای است را به جایگاه اصلی خویش برسانیم و شاهد ترقی و رشد ورزش در شهرستان خود باشیم. لازم به توضیح است که این نخستین کنفرانس بین المللی اقتصاد و ورزش در کشور بود و مقامات بلندپایه و دست اندرکاران ورزش و اقتصاد کشور و همچنین اعضای فراکسیون در مجلس شورای اسلامی و مسؤولین فدراسیون های ورزشی کشور و هیات های زیربط و اساتید برجسته دانشگاهی در زمینه اقتصاد و ورزش حضور داشتند./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/13218