کد خبر: 12840 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 20 ارديبهشت 1392 - 10:08
دو فوق ستاره استقلال در راه پیوستن به پرسپولیس

منتظر ترکیدن دو بمب سنگین نقل و انتقالاتی از تيم پرسپوليس باشید.

پایان فصل فوتبال نزدیک است و متعاقب آن فرا رسیدن رسمی فصل نقل و انتقالات. اما همواره و قبل از آغاز رسمی نقل و انتقالات، بازار غیر رسمی نقل و انتقالات است که از راه می رسد و خبر ساز می شود و روزی نیست که اخبار و شایعه های مربوط به نقل و انتقال به گوش نرسد. فصل جاری نقل و  انتقالات هم می تواند اخبار ریز و درشتی را در خود داشته باشد.


اما به نظر می رسد که در این فصل هم این پرسپولیس است که قرار است در فصل نقل و انتقالات از دیگر تیم ها پیشی گرفته و گوی سبقت را برباید. بر اساس یکسری اخبار تائید نشده، پرسپولیسی ها از هم اینک به بازار نقل و انتقالات ورود کرده اند و در نظر دارند تا بازیکنان بزرگی را صید کنند.


در همین ارتباط شنیده های موثقی موجود است که حکایت از مذاکرات پرسپولیسی ها با دو بازیکن فوق ستاره استقلال دارد. این شنیده ها حتی از آن حکایت می کند که مذاکراتی نیز به صورت مخفیانه با این دو بازیکن بسیار تاثیر گذار استقلالی ها صورت گرفته و هیچ بعید نیست که این دو بازیکن که از جمله تاثیر گذارترین مهره های استقلال در رقم زدن قهرمانی این تیم در فصل جاری بودند برای فصل بعد با پیراهن قرمز به میدان بروند./ح

 

منبع: ایستگاه ورزش

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/12840