کد خبر: 127369 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 فروردين 1399 - 08:43
آغاز پروژه‎های عمرانی شهرداری بوشهر پس از بحران کرونا

اتحاد خبر: شهردار بوشهر اعتبار عمران شهری بوشهر امسال را ۲۹۹ میلیارد تومان دانست و گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرداری بندر بوشهر آغاز شد که تکمیل پروژه‌‌ها در اولویت است.

اتحاد خبر: شهردار بوشهر اعتبار عمران شهری بوشهر امسال را ۲۹۹ میلیارد تومان دانست و گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرداری بندر بوشهر آغاز شد که تکمیل پروژه‌‌ها در اولویت است.

به گزارش اتحاد خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری بوشهر؛ نورالدین امیری در حاشیه آغاز اجرای پروژه‌های عمران شهری بوشهر اعتبارات  امسال شهرداری بوشهر را 299 میلیارد تومان دانست و  اظهار داشت: اعتبارات عمران شهری بوشهر امسال نسبت به  سال قبل 32 درصد افزایش دارد.

وی، ساماندهی بافت تاریخی بوشهر، اسفالت معابر و کوچه‌ها، بهسازی بازار قدیم و کانال دفع آبهای سطحی در جاده نیروگاه را از جمله پروژه‌ها دانست و بیان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری بندر بوشهر با بسترسازی لازم برای حفاری و شمع کوبی و آماده کردن اتوبان بزرگراه امام علی (ع) برای ایجاد عرشه تقاطع غیر همسطح شهید سردار قاسم سلیمانی  دربوشهر آغاز شد.

شهردار بندربوشهر بر اجرا و نظارت کارآمد و تسریع در اتمام پروژه‌ها تأکید کرد و افزود: اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح برای شهر بوشهرنقش شریانی و حیاتی داشته و سعی می‌شود برای ساماندهی ترافیک شهری در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام شود واجرای آن به گونه‌ای است که آسایش شهروندان در نظر گرفته می‌شود  که مشکلی در تردد وسائط نقلیه به وجود نیاید.

امیری از  تکمیل میدان مجاور پارک شغاب و آماده سازی نهایی آن برای بهره‌برداری خبرداد و گفت: این میدان مراحل نهایی راه‌اندازی خود را طی می‌کند و هم اکنون گل‌کاری و نصب علائم ترافیکی در آن انجام شده و به‌زودی روشنایی و نورپردازی آن به اتمام خواهد رسید.

وی بیان کرد:شهرداری بندر بوشهر در اجرای پروژه‌ها با توجه به تأمین اعتبار، اولویت خود را تکمیل پروژه‌های عمران شهری در دست اجرا قرار داده  است.

شهردار بوشهر افزود: اجرای پروژه‌های جدید عمران شهری از جمله فاز دوم پارک گردشگری  ساحلی لیان  که فاز  نخست آن در سال گذشته با موفقیت به پایان رسید و اجرای پارک‌های محله‌ای و بهسازی و احیای بافت تاریخی در اولویت قرار دارد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/127369