کد خبر: 12713 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 17 ارديبهشت 1392 - 09:28
دزدان ميلياردي شيراز در تهران به دام افتادند+عکس

رييس کلانتري 105 سنايي گفت: سارقاني که يک محموله ميلياردي را از شيراز به سرقت برده بودند در تهران شناسايي و دستگير شدند.

  اتحاد جنوب: سرگرد احمد ناصري با اعلام اين خبر اظهار داشت: ماموران اين کلانتري در راستاي بالا بردن امنيت حوزه استحفاظي به طور شبانه روز در مناطق مختلف حضور دارند.

رييس کلانتري 105 سنايي اذعان داشت: در اين راستا ماموران در حين گشت زني در محدوده خيابان ميرزاي شيرازي بودند که فردي با نگراني به ماموران واحد گشت مراجعه کرد و اظهار داشت: روز گذشته در حال حمل تعدادي کارتن حاوي وسايل و قطعات کامپيوتر از شيراز به تهران با يک دستگاه خودروي نيسان بودم که در بين را در مسافرخانه‌اي به استراحت پرداختم و زماني که بيرون آمدم متوجه شدم که خودرو‌ام به سرقت رفته است و به دنبال اين موضوع با پرس و جو تا اين مکان آنان را از شيراز دنبال کردم ولي در حال حاضر آنان را گم کردم.

اين مقام مسئول انتظامي ادامه داد: در اين راستا ماموران با همکاري مالباخته به مناطق مختلف و احتمالي حضور متهم و يا متهمان پرداخته و در نهايت توانستند خودرو نيسان مالباخته در حوالي خيابان جلاليان در حين خالي کردن بار شناسايي کنند.

وي افزود: متهمان با رويت ماموران پا به فرار گذاشته ولي پس از طي چند صدمتر توسط پليس دستگير شدند و محموله نيز موقت توقيف و به کلانتري انتقال داده شدند.
 
 سرگرد احمد ناصري خاطرنشان کرد: در نهايت ماموران 54 کارتن از داخل خودرو با ارزش تقريبي 2 ميليارد ريال را صورت‌الجلسه کرده و در بررسي بيشتر متوجه شدند که سارقان با مالباخته دوستان قديمي بوده و دو متهم نيز با آگاهي کامل و طرح و نقشه قبلي خودرو متهم را به سرقت برده‌اند.
لذا پرونده در نهايت جهت سير مراحل قانوني به دادسرا ارجاع شد./ح
منبع: 598

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/12713