کد خبر: 125663 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 اسفند 1398 - 18:34
قدردانی خانواده صابری از مردم،مسئولان و تیم پزشکی

اتحاد خبر. خانواده نوجوان ضربه مغزی شده "حسین صابری" در پیامی از محبت ها و دعاهای خیر مردم، تلاش دلسوزانه تیم پزشکی و پرستاری و همچنین پیگیری مسئولان تشکر و قدردانی کردند. در این پیام آمده است: اکنون که به لطف پروردگار و تلاش های ستودنی پزشکان مجرب و دلسوز عزیز دلمان از بیمارستان ترخیص شده تا ادامه مراقبت و درمان در منزل پیگیری شود...

هوالشافی

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق


قـــــطـره هـــای کــــوچـک آب
اقـــیـانــوس بــزرگ را مـــی ســازنــد...

 
دانـــــه هـــای کــــوچــک شـــن
ســــاحــل زیــــبـا را...


دعاهای تک به تک شما عزیزانِ جان
معجزه جانِ دوباره حسین عزیز را...


نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت هایتان بنویسیم..

اکنون که به لطف پروردگار رحمان و تخصص و تلاش های ستودنی پزشکان مجرب و دلسوز بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی بوشهر به ویژه جناب دکتر قاسمی جراح مغز و اعصاب، جناب دکتر شجاعت ریاست محترم بیمارستان، خانم دکتر دالکی متخصص بیهوشی و سایر متخصصان بیهوشی اطاق عمل و بخش  آی سی یو، آقای دکتر حکیمی، خانم دکتر شادبختی و سایر پزشکان و کادر درمانی و پرستاریِ زحمتکش بخش ICU و بیمارستان امیر المومنین نیروی هوایی بوشهر، سبب نجات جان عزیز دلمان حسین صابری شد، بر خود فرض می دانیم اکنون که حسین از بیمارستان مرخص گردیده و ادامه درمان در منزل پیگیری می شود، از همه این عزیزان خالصانه و متواضعانه سپاسگزاری نماییم.


از جناب دکتر سالاری و دکتر دهدشتی مدیرعامل و معاون محترم سازمان تامین اجتماعی کشور که از همان ابتدای وقوع حادثه، با تماس تلفنی دستور مساعدت و پیگیری ویژه صادر فرمودند، سپاسگزاری و قدردانی می نماییم.

همچنین از آقای سعادت نماینده محترم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، دکتر ستوده معاون محترم عمرانی استانداری بوشهر، آقای شیرکوند مدیرکل تامین اجتماعی استان، سرکار خانم دکتر نویدی فر مدیر درمان تامین اجتماعی استان، مهندس بارگاهی معاونت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، امیر سرتیپ دوم غلامعباس اسماعیل زاده فرمانده نیروی پدافند هوایی بوشهر و سایر عزیزانی که با حضور در بیمارستان پیگیر روند درمانی حسین عزیزمان بودند بی نهایت قدردانی می گردد.

همچنین مدیران رسانه ها و اهالی قلم، مدیران و مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان، همکاران پدر حسین در پایگاه هوایی بوشهر، همکاران مادر وی در اداره کل تامین اجتماعی استان و همه آنها که ما حتی متوجه دعاهای خالصانه شبانه آنها نشدیم، صمیمانه سپاسگزاری می نماییم.

بی تردید بعد از لطف و عنایت الهی و زحمات کادر پزشکی، خود را مدیون دعاهای خیر همشهریان و هم استانی های عزیزی می دانیم که با وجود آنکه حتی حسین را ندیده بودند اما شبانه روز نگران سلامتی وی بوده و با نذور و برگزار کردن مجالس دعا و قربانی کردن گوسفند و.... باعث شدند تا خداوند عنایت نموده و شبه معجزه ای برای زنده ماندن فرزند عزیزمان مقدر فرماید.


همراهی بی بدیل اقوام، خویشان و بستگان که با حضور در بیمارستان برای ملاقات از پشت پنجره های شیشه ای در روزهای سخت این حادثه تلخ تسلای خاطرمان بود، بسیار سپاسگزاریم.

 

برای همه عزیزان که به هر شکل همدلی و همراهی نمودند و دعای خیر آنها در بهبودی حسین نقشی اساسی داشته است، آرزوی سلامتی و تندرستی داریم.

همچنان ملتمس دعای خیر دوستان برای شفای کامل حسین عزیزمان هستیم چرا که برای بهبودی کامل زمان بیشتری نیاز هست تا حسین هوشیاری کامل خود را بدست آورده و قادر به تکلم و حرکات ارادی باشد. همچنان به لطف خداوند برای بهبودی کامل حسین با دعای خیر شما امیدواریم.


مهرتان بی انتها و زندگی تان پر از سرسبزی و نیکی باد.

خانواده صابری

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/125663