کد خبر: 124688 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 بهمن 1398 - 15:04
دکتر هوائی در جمع طرفداران خود در حسینیه فاطمه الزهرا گناوه:
توسعه و ساماندهی بندر و گمرک گناوه/ جذب افراد بیکار در شرکت ها و تاسیسات منطقه / تصاویر

اتحاد خبر: دکتر غلامرضا هوائی کاندیدای دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با آگاهی و انتخاب نماینده اصلح در توسعه اشتغال و رشد اقتصادی گناوه تاثیر گذار باشند.به گزارش اتحاد خبر، دکتر هوائی در جمع طرفداران خود در حسینیه فاطمه الزهرا گناوه اظهار داشت: امروزه هیچگونه امکانات و صنایع مولد و اشتغالزایی در گناوه وجود ندارد و ...

اتحاد خبر: دکتر غلامرضا هوائی کاندیدای دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با آگاهی و انتخاب نماینده اصلح در توسعه اشتغال و رشد اقتصادی گناوه تاثیر گذار باشند.



به گزارش اتحاد خبر، دکتر هوائی در جمع طرفداران خود در حسینیه فاطمه الزهرا گناوه اظهار داشت: امروزه هیچگونه امکانات و صنایع مولد و اشتغالزایی در گناوه وجود ندارد و شهرستان گناوه جز چند واحد مرغداری نسبتا تعطیل، بازار ناپایدار و یکی دو واحد دامداری و شهرک صنعتی نسبتا تعطیل ریگ و یک واحد نیروگاه گازی، هیچ صنعت و تاسیساتی ندارد.

وی به مهاجرت اجباری جوانان برای تحصیل و اشتغال و مردم منطقه بدلیل نبود امکانات به استان های همجوار اشاره کرد و این موضوع را برای آینده گناوه، ویرانگر تلقی کرد.

این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از مسئولان بی تجربه، بدون سابقه و افراد بی برنامه که با شعارهای پوچ هنوز هم سعی در ربایش رای مردم دارند و بدون داشتن یک روز سابقه مدیریت کلان ملی و اداره یک واحد اقتصادی و یا زیربنایی، ادعای رفع مشکل مردم را دارند انتقاد کرد.



دکتر هوائی به مردم گناوه و شهرهای حوزه توصیه کرد: با آگاهی، اطلاع کافی و با مطالعه سوابق و شنیدن حرف های نامزدها نسبت به انتخاب نماینده اصلح اقدام کنند تا توسعه گناوه به سرعت آغاز شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: در صورت راهیابی به مجلس یازدهم، موضوع اشتغال حداقل یک نفر در هر خانواده را دنبال خواهم کرد و همچنین با استفاده از تعاملی که با وزارت خانه ها دارم بیمارستان امیرالمومنین گناوه را توسعه و سوختگی را به بزرگترین مرکز سوانح سوختگی جنوب کشور تبدیل خواهیم داد.



دکتر هوائی در ادامه صحبت های خود با اشاره به توسعه نیروی انسانی و موضوع مهم اشتغال جوانان و ظرفیت بالای سه الی چهار هزار نفری در سطح استان برای بکار گیری نیروهای بومی از احیا و باز گشایی بندر بوشهر بر روی کالاهای تجاری خبر داد.
















































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124688