کد خبر: 124258 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 بهمن 1398 - 10:22
افتتاح و اجرای پروژه های عمرانی بخش بوشکان با حضور فرماندار دشتستان

اتحاد خبر: فرماندار دشتستان ظهر چهارشنبه به همراه مدیران دستگاه های اجرایی چهار پروژه عمرانی در بخش بوشکان را افتتاح و عملیات اجرایی یک پروژه را آغاز کرد. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، فرماندار دشتستان به همراه مدیران دستگاه های اجرایی امروز در سفر به بخش بوشکان ضمن ادای احترام به مقام معظم شهدا، از پارک شهر کلمه بازدید ...

اتحاد خبر - مهشید شهنه مطلق: فرماندار دشتستان ظهر چهارشنبه به همراه مدیران دستگاه های اجرایی چهار پروژه عمرانی در بخش بوشکان را افتتاح و عملیات اجرایی یک پروژه را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، فرماندار دشتستان به همراه مدیران دستگاه های اجرایی امروز در سفر به بخش بوشکان ضمن ادای احترام به مقام معظم شهدا، از پارک شهر کلمه بازدید کردند.




عملیات اجرایی میدان باهوش و بلوار ورودی خلیج فارس شهر کلمه با میزان اعتبار اولیه 9.5 میلیارد تومان با حضور فرماندار دشتستان آغاز شد. این میدان به طول 3.5 کیلومتر و عرض 45 متر است که کلنگ زنی فاز اول آن امروز آغاز شد.


 

 

در ادامه، پروژه چاه شماره یک شهر کلمه با میزان اعتبار 15 میلیارد ریال افتتاح شد.

خط انتقال این چاه به طول چهار کیلومتر به شبکه های اصلی شهر متصل می شود. همچنین در شهر کلمه 700 مشترک از این چاه استفاده می کنند.


 


همچنین پروژه آبخیزداری چهار مورد بند سنگی ملاتی در حوزه سد باهوش زیر حوزه طلحه فاریاب روستای تنگ زرد با میزان اعتبار 700 میلیون تومان از محل تامین اعتبار توسعه صندوق ملی 98 افتتاح شد.



در ادامه، زمین چمن مصنوعی روستای درنگ بخش بوشکان با مشارکت اداره ورزش دشتستان با میزان اعتبار 450 میلیون تومان افتتاح شد.



در آخر، جاده عشایری روستای چنیر با میزان اعتبار 806 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح شد که 170 خانوار عشایری در حوزه روستای چنیر از این جاده استفاده می کنند.







 






















 

.............

 




































............................

 






































...............................

 










































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124258