کد خبر: 122607 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 دي 1398 - 11:42
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر:
بررسی احراز صلاحیت‌ها موشکافانه و بدون اغماض باشد

اتحادخبر: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر در نامه‌ای سرگشاده از دفتر شورای نگهبان استان بوشهر خواست بررسی احراز صلاحیت موشکافانه و بدون مصلحت اندیشی باشد.

اتحادخبر: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر در نامه‌ای سرگشاده از دفتر شورای نگهبان استان بوشهر خواست بررسی احراز صلاحیت موشکافانه و بدون مصلحت اندیشی باشد.

بررسی احراز صلاحیت‌ها موشکافانه و بدون اغماض باشد 
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر در نامه‌ای سرگشاده از دفتر نظارت شورای نگهبان استان بوشهر درخواست بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات یازدهم مجلس در حوزه‌های چهارگانه را کردند و از سیاسی بازی هیأت اجرایی در تأیید گسترده نامزدها انتقاد کردند.

در بخش‌هایی از این نامه آمده است: بی شک یکی از بسترهای نفوذ، نفوذ در مجلس شورای اسلامی است که در آستانه برگزاری انتخابات آن قرار داریم. مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‌های خویش این نکته را متذکر شده و تکرار کرده‌اند که انتخابات حقّ‌النّاس است و رعایت حق الناس بر همه ما یک واجب عینی است.

ثبت نام متخلفین مالی، مجرمین و متهمین فتنه ۸۸، دگراندیشان غیر معتقد به مبانی انقلاب، افراد دارای پرونده قضائی، مفسدین اخلاقی و امنیتی و … از طریق خبرهایی که به کرات از زبان‌های پیدا و پنهان شنیده ایم، نشان می‌دهد که تلاش دشمن جهت نفوذ در مجلس شورای اسلامی یک امر مسجل و قطعی است.

در استان بوشهر بنا به رصد انجام شده به عینه شاهدیم کسانی قصد ورود به بهارستان یازدهم را دارند که بعضاً شکمشان از مال حرام، فربه و ذهن‌هایشان عاری از هرگونه اعتقاد به مبانی اسلام و انقلاب اسلامی است.

 

بسیج دانشجویی استان بوشهر بر اساس این اصل قانونی ضمن مطالبه از شورای محترم و بصیر نگهبان قانون اساسی در بررسی و احراز موشکافانه و بدون اغماض صلاحیت‌ها، بدینوسیله حمایت قاطع خود را از این چشم بصیر انقلاب اعلام می‌دارد.

 

ما علاوه بر مطالبه گریمان معتقدیم که هرنوع تلاش برای تضعیف این نهاد نظارتی کارآمد از سوی هر شخص حقیقی و حقوقی در هر مقطعی از سوی ملت مسلمان و انقلابی ایران خیانت به اسلام تلقی شده و خائن به اسلام جز پاسخگویی در مقابل ملت، پاسخگو و مورد غضب خداوند منان نیز خواهد بود که فرمود: اِنَّ عَذابی لَشَدید.

 

امیدواریم بواسطه عمل صالحانه و صادقانه ی شما و دیگر نهادهای مجری در جلوگیری از ورود ناصالحان به مجلس شاهد انتخاباتی آگاهانه و پرشور در دوم اسفندماه باشیم.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/122607