کد خبر: 120079 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 آبان 1398 - 11:28
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:
658 نفر از فرهنگیان استان امسال بازنشسته می شوند

اتحاد خبر: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال 1398 تعداد بازنشستگان فرهنگی استان 658 نفر می شوند که تاکنون حکم بازنشستگی 518 نفر از این بزرگواران صادر شده است. به گزارش اتحاد خبر؛ غلامرضا دانش فر اظهار داشت: علاوه بر 518 نفر، 140 نفر دیگر هستند که پس از تعیین تکلیف تا پایان سال 98 حکم....

اتحاد خبر: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال 1398 تعداد بازنشستگان فرهنگی استان 658 نفر می شوند که تاکنون حکم بازنشستگی 518 نفر از این بزرگواران صادر شده است.

به گزارش اتحاد خبر؛ غلامرضا دانش فر اظهار داشت: علاوه بر 518 نفر، 140 نفر دیگر هستند که پس از تعیین تکلیف تا پایان سال 98 حکم بازنشستگی خود را دریافت می نمایند.



وی درهمین ارتباط اضافه کرد: تعدادی از این 140 نفر متقاضی ادامه خدمت هستند که در حال بررسی و اقدامات لازم هستیم.

دانش فر با اشاره به محدودیت قانونی بکارگیری افراد در پست های اداری در آستانه سن بازنشستگی، تصریح کرد: برای ادامه کار نیروهای لیسانس بیش از 30 سال خدمت و همچنین نیروهای فوق لیسانس 35 سال خدمت در پست اداری آموزش و پرورش صدور مجوز وزارتخانه الزامی است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان در بخشی دیگر از این گتگو بیان داشت: براساس طرح طبقه بندی کارکنان دولت برای پست معاونت و مدیریت مدارس ( دولتی و غیردولتی) بکارگیری نیروهای فرهنگی زیر لیسانس خلاف قانون است و نباید از افراد با مدرک دیپلم و فوق دیپلم استفاده شود.

وی در خاتمه گذری هم به زمان تغییر سمت ها در ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق استان تاکید کرد و گفت: زمان تغییر سمت ها فصل تابستان است و ابلاغ ها باید تا پایان شهریورماه صادر گردد و نباید کارها به مهرماه کشیده شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/120079