کد خبر: 11972 ، سرويس: سیاست
تاريخ انتشار: 01 ارديبهشت 1392 - 10:04
نامزد شوراي شهر:
اگر قانون اجازه مي داد، اتوبوسم را ستاد تبليغاتي مي كردم! + عكس

  شيخ طالب عاشوري حالا ديگر يك شخصيت تحصيل كرده است . ديپلم گرفته است و به دانشگاه رفته است.

 

به گزارش اتحادجنوب،شيخ طالب عاشوري حالا ديگر يك شخصيت تحصيل كرده است . ديپلم گرفته است و به دانشگاه رفته است. شيخي جوان كه در رقابت هاي انتخاباتي دومين  دوره ي  انتخابات شوراي اسلامي شهر دير نام نويسي كرد  و توانست راي اول مردم اين شهر را از آن خود كند . شخصيتي كه حرفهاي حكيمانه ي خود را باچاشني طنز در هم مي آميخت و جوان و پير و زن و مرد را مجذوب خود مي كرد . روزهايي كه ساير كانديداها تبليغات خود را رهاكرده و پاي ميتينگ هاي طنزآميز طالب مي نشستند.
طالب يك بار هم تا كانديداتوري رياست جمهوري هم رفته است . سال 1384 ، شيخ راه بندر دير را بريد و روانه تهران شد تا با حضور در وزارت كشور در انتخابات رياست جمهوري نام نويسي نمايد. آن روز كه شيخ طالب جوان با آن هيات از پله هاي وزارت كشور بالا مي رفت وقتي كه درمقابل سوال خبرنگاري قرار گرفت كه پرسيده بود : شما قراراست ماهانه 80 هزار تومان به هر شهروند ايراني حقوق بدهيد اين همه پول را از كجامي آوريد؟ پاسخ داده بود: از همان جا كه كروبي قرار است 50 هزار تومان بياورد.

http://www.dayyernews.com/uploads/1366470696_2.jpg

شيخ طالب اما در انتخابات گذشته ي شورا نتوانست حضور پيداكند. او به دليل  تغيير قانون انتخابات و عدم مدرك تحصيلي مناسب نتوانست در اين رقابت ها شركت كند. اما از همان روز تصميم گرفت تا  ادامه تحصيل دهد و ديپلم و فوق ديپلم خود را بگيرد و پس از آن راهي دانشگاه شود و حالا آن تصميم ها و تلاش هاي شيخ به ثمر نشسته  است و وي با مدرك ليسانس از پله هاي فرمانداري اين شهرستان بالا رفته است تا بار ديگر با نام نويسي در رقابت هاي انتخاباتي روانه ي شوراي شهر دير شود.

شيخ طالب روز گذشته با حضور در فرمانداري دير به خبرنگار دير نيوز گفته است:

با یاری خداوند متعال و ائمه اطهار و در راستای اجابت فرمایشات بزرگان این نظام مقدس  در خصوص فراهم آوردن شرایط جهت حضور و مشارکت حداکثری به این عرصه وارد شدم.

وي شعار انتخاباتي اش را ((دوباره نشاط، دوباره شور و دوباره خنده)) اعلام كرده ه و گفته است: اگر قانون اجازه می داد ستاد انتخاباتی ام را در اتوبوس ام و بصورت سیار راه اندازی می کردم تا بتوانم در حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشی داشته باشم.

شیخ طالب افزود: رای بیاورم یا نیاورم مهم نیست، مهم احساس وظیفه ای بود که داشتم و آن را انجام دادم و بسیار ناراحتم که چرا تا الان استقبال از نام نویسی در شهر من پایین بوده است ، البته شاید برخی ها بخواهند کلاس کاری خود را حفظ کنند اما در امرخیر فرصت سوزی و تامل شایسته و سزاوار نیست.

http://www.dayyernews.com/uploads/1366469453_img_1616.jpg


شیخ طالب عاشوری که با فرزند خود ((زایر عسکر)) در فرمانداری حضور یافته بوده نیز گفته: من نه اهل باج دادن به گروه و جریانی هستم و نه اهل کلاس گذاشتن، زایر عسکر را آورده ام با خودم تا کسب تجربه کند برای انتخات آینده، چرا که آینده متعلق به این نوجوانان است.
منبع:سایت بیستان

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/11972