کد خبر: 119583 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 آبان 1398 - 12:41
مدیرکل گمرک بوشهر:
محموله بزرگ مکمل غذایی و آمپول جوان‌سازی پوست قاچاق در دیر کشف شد

اتحادخبر: ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: محموله بزرگ مکمل غذایی و آمپول جوان‌سازی پوست قاچاق در دیر کشف شد.

اتحادخبر: ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: محموله بزرگ مکمل غذایی و آمپول جوان‌سازی پوست قاچاق در دیر کشف شد.

محموله بزرگ مکمل غذایی و آمپول جوان‌سازی پوست قاچاق در دیر کشف شد

 

 بهروز قره بیگی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با قاچاق را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و کارکنان گمرکات استان به این موضوع توجه خاص و ویژه‌ای دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: با هوشیاری کارکنان در گمرک دیر حدود ۹۰ هزار عدد قرص مکمل غذایی قاچاق و همچنین ۴۳۲ عدد آمپول جوانسازی پوست (آبرسان) قاچاق در بندر دیر کشف و ضبط شد.

 

مدیرکل گمرک بوشهر اضافه کرد: قاچاقچیان قصد داشتند کالاهای یاد شده را بدون اخذ مجوزهای لازم از دستگاه‌های ذی ربط وارد کشور کنند که با هوشیاری کارکنان گمرک مواجه شده و کالای آن کشف و ضبط شد.

 

وی افزود: در دو محموله کشف شده تعداد ۴۳۲ عدد آمپول ۱۰ میلی متری جوان سازی پوست به ارزش تقریبی ۲۵۹ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر اضافه کرد: همچنین در همین گمرک و از موتولنج دیگر تعداد ۸۹ هزار و ۱۱۰ عدد قرص مکمل غذایی قاچاق و ۸۴ بشکه مکمل غذایی به صورت ژله‌ای ساخت کشور آمریکا از چشمان تیزبین کارکنان گمرک پنهان نماند.

 

قره بیگی افزود: مکمل غذایی مکشوفه تحت ۲۴ برند مختلف آمریکایی در قالب ۹۱۶ قوطی  و ۸۴ بشکه  یک لیتری  و به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال است.

 

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر یادآور شد: در همین راستا کالاهای مکشوفه یاد شده پس از تنظیم صورتجلسه کشف، تشکیل پرونده و به مراجع قضایی ارجاع شده است.

 

وی با بیان اینکه اولویت‌های گمرک مبارزه با قاچاق کالا به ویژه  ممانعت از ورود کالاهای ممنوعه و بدون مجوز به کشور است، خاطرنشان کرد: در همین راستا ماموران و کارکنان گمرکات استان بوشهر با حساسیت و هوشیاری بالا همواره سعی کرده اند به عنوان مرزبانان اقتصادی کشور در امر مبارزه با قاچاق کالا پیش قدم باشند.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/119583