کد خبر: 119431 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 04 آبان 1398 - 08:43
کشف بیش از یک تن مواد افیونی درعملیات مشترک پلیس بوشهر و هرمزگان

اتحادخبر: فرمانده انتظامی استان از کشف یک هزار و 165 کیلو تریاک از سوداگران مرگ با همکاری پلیس استان هرمزگان خبر داد.

اتحادخبر: فرمانده انتظامی استان از کشف یک هزار و 165 کیلو تریاک از سوداگران مرگ با همکاری پلیس استان هرمزگان خبر داد.


سردار "خلیل واعظی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتي و تخصصي، از انتقال و تخلیه یک محموله سنگین مواد مخدر در ساحل شهرستان "پارسیان" باخبر شدند و موضوع بلافاصله به پليس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، اطلاع رساني شد.


وی افزود: یک تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر و هرمزگان پس از برنامه ريزي لازم و شناسايي محل تخلیه محموله، وارد عمل شدند.


این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ساعت 2 بامداد امروز، قاچاقچیان که در ساحل شهر پارسیان در حال تخلیه محموله موادمخدر از یک فروند قایق و بارگیری آن با یک دستگاه وانت پراید برای انتقال به یکی از استان های همجوار بودند، در یک عملیات هماهنگ و حساب شده در تور عملیاتی ماموران پلیس قرار گرفتند.


سردار واعظی با بیان اینکه 2 قاچاقچی با استفاده از تاریکی شب از طریق دریا متواری شدند، گفت: هویت این افراد شناسایی شده است و تلاش پلیس برای دستگیری آنها ادامه دارد.


فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این عملیات یک دستگاه خودرو وانت پراید توقیف و یک هزار و 165 کیلوگرم  موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/119431