کد خبر: 11933 ، سرويس: اقتصاد
تاريخ انتشار: 31 فروردين 1392 - 12:24
اختصاصی اتحادجنوب/شهردار آبپخش خبر داد:
اختصاص یک روز حقوق شهردار و پرسنل شهرداری آبپخش به زلزله زدگان شهرستان دشتی

سید محمود موسوی در گفتگو با اتحاد جنوب با اعلام این خبر افزود:زلزله شهرستان دشتی باعث خسارات فراوان به هم استانی های عزیز ما شد و ما در شهرداری آبپخش بر آن شدیم تا با کمک ناچیز خود مقداری از آلام و مشکلات زلزله زدگان را برطرف کنیم.موسوی ازاعلام آمادگی شهرداری آبپخش از بدو این حادثه برای امدادرسانی خبر داد و اظهار داشت:از بدو این ...

 

اتحادجنوب- جواد راهپیما:سید محمود موسوی در گفتگو با اتحاد جنوب با اعلام این خبر افزود:زلزله شهرستان دشتی باعث خسارات فراوان به هم استانی های عزیز ما شد و ما در شهرداری آبپخش بر آن شدیم تا با کمک ناچیز خود مقداری از آلام و مشکلات زلزله زدگان را برطرف کنیم.

موسوی ازاعلام آمادگی شهرداری آبپخش از بدو این حادثه برای امدادرسانی خبر داد و اظهار داشت:از بدو این حادثه دلخراش آمادگی خود را برای امدادرسانی به آسیب دیدگان اعلام کردیم و با همکاری و مساعدت شورای شهر و بخشدار محترم و کمیته امداد توانستیم با جمع آوری اقلام مورد نیاز و ارسال آنها به منطقه زلزله زده امدادرسانی کنیم.

شهردار آبپخش از اعزام آمبولانس شهرداری به منطقه زلزله زده خبر داد و گفت:با اعلام نیاز از فرمانداری آمبولانس شهرداری به منطقه اعزام شد و در خدمت عزیزان امدادرسان مستقر در منطقه زلزله زده قرار گرفت.

سید محمود موسوی از آمادگی شهرداری برای ارسال ماشین آلات و امکانات موجود در شهرداری جهت عمران و آبادانی مناطق زلزله زده خبر داد و افزود:طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر امدادرسانی به بازماندگان حادثه و کمک برای بازسازی این مناطق شهرداری آبپخش این آمادگی را دارد که امکانات موجود خود را در اختیار مسئولان بازسازی قرار دهد و در عمران و بازسازی مناطق زلزله زده سهیم باشد./ب

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/11933