کد خبر: 116992 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 شهريور 1398 - 11:22
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناوه:
اجرای مهارت آموزی در محیط واقعی کار در شهرستان گناوه

اتحادخبر: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناوه گفت: طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار در گناوه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی و یادگیری بهتر کارآموزان دنبال می‌شود.

اتحادخبر: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناوه گفت: طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار در گناوه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی و یادگیری بهتر کارآموزان دنبال می‌شود.


 عباس حقیقی در بازدید کارآموزان این مرکز از محیط کار شرکت نیروگاهی مپنا شهرستان اظهار داشت: مهارت آموزی در محیط واقعی یکی از روش‌های آموزش فنی و حرفه‌ای است که در آن مهارت و شایستگی‌های مورد نیاز در چارچوب استاندارد‌های آموزشی از مربی به مهارت آموز هم زمان با فرآیند تولید محصول و ارائه خدمت منتقل می‌شود.





وی بازدید و اجرای دوره آموزشی در محیط های واقعی کار را در فهم بهتر آموزش های مهارتی مهم دانست و افزود: متقاضیان مهارت آموزی در قالب این طرح به عنوان کارآموز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شناخته شده و مهارت های فنی را در محیط کار واقعی بر اساس استاندارد آموزشی فرا می گیرند.


حقیقی آشنایی با محیط کسب و کار، کسب تجربه، آماده سازی و ایجاد خودباوری در مهارت آموز برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی را از اهداف این طرح عنوان کرد و اظهار کرد: کسب تجربه و آشنایی با محیط کار واقعی، حفظ و ارتقای سلامت روحی و بهبود نگرش نسبت به کار، ارتقای توانمندی های حرفه ای، ایجاد انگیزه برای کار آموزان با مشاهده محیط کار واقعی و هماهنگ کردن آموزش های مهارتی و روزآمد کردن استاندارد های آموزشی با بازار کار از دیگر اهداف این حظور در محیط کار واقعی است.


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناوه خاطرنشان کرد: بازدیدهای کارآموزی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از سابقه دیرینه برخوردار بوده و همواره در ارزیابی های دوره های آموزشی از عوامل مهم برای ورود به بازار کار مطرح شده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/116992