کد خبر: 114013 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 تير 1398 - 07:40
معاون استاندار بوشهر:
اعتبار ۲۲ میلیارد ریالی طرح شهر هوشمند بوشهر محقق شود

اتحادخبر:  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: اعتبار ۲۲ میلیارد ریالی طرح شهر هوشمند بوشهر محقق شود.

اتحادخبر:  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: اعتبار ۲۲ میلیارد ریالی طرح شهر هوشمند بوشهر محقق شود.

اعتبار ۲۲ میلیارد ریالی طرح شهر هوشمند بوشهر محقق شود

 سعید زرین فر  در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: بوشهر به عنوان یکی از پنج استان میزبان منطقه ویژه علم و فناوری در کشور انتخاب شده است.

 

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت هر یک از این استان‌ها در حوزه علم و فناوری اضافه کرد: شهر هوشمند و ارتقای فناوری در تولید نخیلات و آبزیان در استان بوشهر مد نظر قرار گرفته است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ادامه داد: غذای حلال در خراسان رضوی، گردشگری هوشمند در یزد، خودروسازی در آذربایجان شرقی و معماری در اصفهان دنبال خواهند شد.

 

وی اظهار داشت: استان‌های خراسان رضوی، یزد، آذربایجان شرقی و اصفهان نیز به ترتیب در موضوع‌های غذای حلال، گردشگری هوشمند، خودرو سازی و معماری ماموریت‌هایی را برای مناطق ویژه علمی و فناوری عهده دار شدند.

 

لزوم حمایت از پروژه شهر هوشمند

 

زرین‌فر خواستار حمایت شورای شهر بوشهر از پروژه شهر هوشمند شد و بیان کرد: اجرا و تکمیل این طرح زمینه را برای توسعه خدمات و گسترش مشارکت مردم در مسائل شهری فراهم می‌سازد.

 

وی با اشاره به اهمیت بحث شفافیت مالی و بودجه در اجرای طرح شهر هوشمند بوشهر افزود: انتظار می‌رود شورای شهر بوشهر حمایت لازم را برای تحقق اعتبار ۲۲ میلیارد ریالی طرح شهر هوشمند بوشهر داشته باشند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در این راستا از یک مؤسسه داخلی دولتی شناخته شده که زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت است با هدف رعایت پروتکل‌ها کمک گرفته شده است.

 

وی با اشاره به قرارداد شهرداری بوشهر با این مؤسسه و پرداخت مبالغ مد نظر، یادآور شد: مرحله طراحی شهر هوشمند بوشهر شامل چهار فاز است و کارگاه‌های آموزشی نیز در این زمینه برگزار می‌شود.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/114013