کد خبر: 112532 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 ارديبهشت 1398 - 08:19
استاندار بوشهر:
واحدهای صنعتی راکد استان بوشهر فعال شوند/ لزوم جذب نیروی بومی

اتحادخبر: استاندار بوشهر خواستار رفع موانع تولید و توسعه اشتغال در سطح استان شد و گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر فعال شوند.

اتحادخبر: استاندار بوشهر خواستار رفع موانع تولید و توسعه اشتغال در سطح استان شد و گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر فعال شوند.

واحدهای صنعتی راکد استان بوشهر فعال شوند/ لزوم جذب نیروی بومی  عبدالکریم گراوند بعد از ظهر شنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: رونق تولید و رفع مشکلات بخش‌های تولیدی و صنعتی استان بوشهر را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

وی به ظرفیت و پتانسیل بالای شرکت صدرای بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: برای رفع مشکلات این شرکت باید کارگروه تخصصی با حضور تأمین اجتماعی و اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر تشکیل شود.

 

استاندار بوشهر خواستار راه‌اندازی و فعال شدن واحدهای صنعتی راکد استان بوشهر شد و اضافه کرد: باید با ارائه تسهیلات مناسب و رفع موانع زمینه راه‌اندازی واحدهای راکد در سطح استان فراهم شود.

 

وی توسعه اشتغال را یک ضرورت دانست و بیان کرد: ظرفیت واحدهای خالی، واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر باید برای توسعه اشتغال در سطح استان استفاده شود.

 

استاندار بوشهر افزود: روند تکمیل و راه اندازی واحدهای جدید تولیدی و صنعتی استان نیز باید تسریع شود که از جمله این صنایع می‌توان به متانول کاوه و پتروشیمی بوشهر اشاره کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه در راه‌اندازی این صنایع نگاه اشتغال آنها باید به جذب نیروهای بومی استان بوشهر باشد تصریح کرد: باید با فعال شدن همه ظرفیت واحدهای صنعتی زمینه تأمین نیازهای کشور فراهم شود.

 

گراوند با تاکید بر فعال شدن کارگروه رفع تداخل اراضی ملی، دولتی و مستثنیات استان بوشهر ادامه داد: اجرای طرح کاداستر در اراضی ملی و کشاورزی استان بوشهر تسریع شود.

 

 

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112532