کد خبر: 111868 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 14 ارديبهشت 1398 - 10:05
مسابقات ورزش کارگری استان بوشهر برگزار شد

اتحادخبر: به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر برنامه‌های ورزشی مختلفی در دو بخش کشوری و استانی برگزار شد.

اتحادخبر: به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر برنامه‌های ورزشی مختلفی در دو بخش کشوری و استانی برگزار شد.

مسابقات ورزش کارگری استان بوشهر برگزار شد

 رئیس هیئت ورزش کارگری استان بوشهر صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر برنامه‌های ورزشی مختلفی در دو بخش کشوری و استانی برگزار شد که در بخش کشوری هیئت ورزش کارگری استان اقدام به اعزام دو تیم ووشو کارگران استان به مسابقات کشوری و یک تیم کوهنوردی کارگری استان به صعود سراسری تبریز کرد.

 

رحیم لطفی اظهار داشت: هیئت ورزش کارگری استان بوشهر در سنوات گذشته افتخاراتی از جمله قهرمانی تیم دو و میدانی استان در مسابقات جهانی را نیز در کارنامه دارد.

 

رئیس هیئت ورزش کارگری استان بوشهر افزود: در بخش استانی اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال و مچ اندازی در بخش آقایان و مسابقه پرتاب دارت در بخش بانوان کردیم.

 

محمدرضا محمودی راد رئیس انجمن کمیته‌های ورزشی کارگران استان بوشهر نیز گفت: مسابقات مچ اندازی بین واحدهای کارگری استان بوشهر به مناسبت هفته کارگر برگزار شد که این مسابقات با حضور ۲۰ ورزشکار برگزار شد که سعید دارم مقام اول، شادمان شریفی مقام دوم و محمدامین یبار نژاد نیز مقام سوم را کسب کردند.

 

 

نایب‌رئیس هیئت ورزش کارگری استان بوشهر نیز بیان کرد: مسابقات دارت انفرادی بانوان به مناسبت هفته کارگر در بوشهر برگزار شد که در این دوره از مسابقات ۴۸ شرکت‌کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند که به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی و جوایزی اهدا شد.

 

مریم آذرشب افزود: مقام اول این دوره از مسابقات به اعظم قنبری، مقام دوم به زینب مظفری و مقام سوم نیز به صورت مشترک به رقیه حسینی و رقیه غریبی تعلق گرفت.

 

یونس نادری زاده رئیس مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان بوشهر نیز افزود: مسابقات چهارجانبه فوتسال به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر بین واحدهای کارگری استان بوشهر برگزار شد، این مسابقات با قهرمانی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و نایب‌قهرمانی شرکت صنایع رنگ شیمیایی بوشهر به کار خود پایان داد.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/111868