کد خبر: 111342 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 ارديبهشت 1398 - 07:35
مدیرکل ارشاد بوشهر:
زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان بوشهر توسعه می‌یابد

اتحادخبر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان خبر داد و گفت: انجمن‌های فرهنگی هنری به عنوان بازوان حوزه فرهنگ و هنر هستند.

اتحادخبر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان خبر داد و گفت: انجمن‌های فرهنگی هنری به عنوان بازوان حوزه فرهنگ و هنر هستند.

زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان بوشهر توسعه می‌یابد فاطمه کرم پور عصر دوشنبه در نشست با مسئولین انجمن‌های فرهنگی هنری دیلم ضمن قدر دانی از فعالیت‌های هنری انجمن‌های فرهنگی هنر اظهار داشت: انجمن‌های فرهنگی هنری به عنوان بازوان حوزه فرهنگ و هنر هستند و حضور و تعامل انجمن‌ها می‌تواند باعث رشد و پیشرفت فرهنگی در جامعه شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: مشکلات در تمام حوزه‌ها وجود دارد ولی با همراهی و همدلی یکدیگر می‌توانیم در جهت پیشرفت و کیفیت برنامه‌های هنری و فرهنگی گام‌های خوبی را برداشت که این وقتی میسر می‌شود که بتوانیم در راستای قوانین و چارچوبی که برای تمام فعالیت‌ها تعریف شده گام برداریم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم نیز گفت: زیرساخت‌های فرهنگی هنری بسیار خوبی در شهرستان دیلم وجود دارد که فعالیت انجمن‌های فرهنگی هنری می‌تواند زمینه‌ای بسیار مناسب برای حضور مخاطبین با استعداد را در زمینه فعالیت‌های هنری بیشتری نماید.

 

زهره محنایی با اشاره به اینکه کارگاه‌های آموزشی می‌تواند تأثیر بسیار خوبی در جهت بالا رفتن سطح کارهای هنری در سطح شهرستان داشته باشد افزود: برای آشنایی جامعه و شهروندان با فعالیت‌های هنری استفاده از آموزشگاه‌های هنری می‌تواند بسیار تأثیر داشته باشد و زمینه حضور جوانان و علاقمندان در برنامه‌های هنری را دوچندان می‌کند.

 

گفتنی است مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در سفر یک روزه خود به شهرستان دیلم و در نشست با مسئولین انجمن‌های فرهنگی هنری مبلغ دویست میلیون ریال را جهت انجام فعالیت‌های هنری اختصاص دادند.

 

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/111342