کد خبر: 109884 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 اسفند 1397 - 16:03
شهردار آب پخش؛
نگین سبز استان آماده استقبال باشکوه از مهمانان نوروزی می شود +تصاویر

اتحاد خبر:شهردار آب پخش از آمادگی مجموعه شهرداری و شهروندان آب پخشی برای استقبال باشکوه از مهمانان نوروزی خبر داد.اعظم صمصامی در گفتگو با اتحاد خبر اظهار داشت:شهر آب پخش،دومین شهر شهرستان دشتستان و هشتمین شهر استان بوشهر و با وجود نخلستان های زیبا و دل انگیز،به نگین سبز استان بوشهر معروف است.وی افزود:وجود...

اتحاد خبر:شهردار آب پخش از آمادگی مجموعه شهرداری و شهروندان آب پخشی برای استقبال باشکوه از مهمانان نوروزی خبر داد.



اعظم صمصامی در گفتگو با اتحاد خبر اظهار داشت:شهر آب پخش،دومین شهر شهرستان دشتستان و هشتمین شهر استان بوشهر و با وجود نخلستان های زیبا و دل انگیز،به نگین سبز استان بوشهر معروف است.
وی افزود:وجود نهرهای روان آب و طبیعتی بکر و زیبا و قرار گرفتن در کنار نخل های باسق و سربه فلک کشیده،زیبایی دو چندانی به شهر آب پخش بخشیده است.
صمصامی بیان داشت:هر ساله با فرا رسیدن ایام نوروز باستانی،مسافران زیادی از شهر آب پخش دیدن و برخی نیز آب پخش را برای اسکان انتخاب می کنند.
شهردار آب پخش ابراز داشت:بدین منظور ستاد تسهیلات سفر را در شهرداری از دو ماه گذشته تشکیل دادیم و هماهنگی های لازم برای استقبال با شکوه از نوروز باستانی و مهمانان نوروزی انجام شده است.
صمصامی خاطرنشان کرد:مجموعه نیروهای شهرداری در قالب گروه های کاری مختلف کار خود را آغاز کردند و تاکنون نیز تلاش این عزیزان ادامه دارد و انشالله با همت نیروهای زحمتکش شهرداری و همراهی شهروندان بافرهنگ،شهری زیبا پیش روی مسافران نوروزی و شهروندان عزیز خواهد بود.

 


وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای زیباسازی شهر پیش از نوروز 98 ابراز داشت:رنگ آمیزی جداول،تندیس ها و بلوارها در پارک ها و سطح شهر،نخاله برداری در سطح شهر،پاکسازی ورودی شهر،زیباسازی ورودی شهر با نصب چند المان،ساخت و اصلاح ورودی شهر و نصب آبنمای نورانی و زیباسازی پیاده رو ها،آماده سازی سرویس های بهداشتی در پارک ها،تسطیح و زیرسازی خیابان ها و معابر عمومی،زیباسازی اطراف کانال آب بهرام آباد که یکی از مکان های گردشگری محسوب می شوداصلاح نقاط حادثه خیز در سطح شهر،هرس کردن درختان و کاشت گل و نهال در سطح شهر از جمله اقداماتی بوده که یا انجام شده و  یا در حال انجام است.

شهردار آب پخش تصریح کرد:در کنار فعالیتهای عمران شهری و زیباسازی،برنامه های شاد و مفرح هم برای شهروندان و مسافران نوروزی برنامه ریزی شده و انشالله ویژه برنامه های شاد و بانشاط اجرا خواهد شد.

صمصامی با دعوت از مردم ایران برای سفر به آب پخش در ایام نوروز ابراز داشت:شهر آب پخش از قطب های گردشگری استان بوشهر و شهر نخل و آب است و هوای معتدل و دل انگیز آن در ایام نوروز می تواند برای هر مهمانی رویایی باشد و از این جهت از تک تک هموطنان عزیز دعوت می کنم در ایام نوروز به شهر زیبای ما سفر کنند.









































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/109884