کد خبر: 106825 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 دي 1397 - 22:36
آغاز پروژه روشنایی محور نظرآقا به برازجان + تصاویر

اتحاد خبر:صبح امروز شنبه هشتم دی ماه عملیات روشنایی محور نظرآقا به برازجان آغاز شد. مهندس سیدمحمود موسوی نژاد دهیار نظرآقا درگفتگو با خبرنگار نظرآقا اظهار کرد...

اتحاد خبر:صبح امروز هشتم دیماه عملیات روشنایی محور نظرآقا به برازجان آغاز شد. مهندس سیدمحمود موسوی نژاد دهیار نظرآقا درگفتگو با خبرنگار نظرآقا اظهار کرد: عملیات روشنایی محور نظرآقا به برازجان از خروجی جنوب روستای نظرآقا تا (پل نظرآقا) به طول 5 کیلومتر و با اعتبار نزدیک به 70 میلیون تومان در این محور آغاز شده است.


وی تصریح کرد: در حال حاضر زیرساخت یک کیلومتر از این پروژه با همکاری ناحیه های برق سعدآباد ، وحدتیه ، برازجان ، اداره راه و حمل و نقل جاده ای دشتستان و دهیاری مرکز دهستان زیراه(نظرآقا) آغاز شده و پیش بینی می شود روشنایی این محور پرترافیک روز 17 دیماه اتمام و به بهره برداری برسد.


موسوی نژاد خاطر نشان کرد: در این خصوص جلسه ای با حضور مهندس کریم آزاد واحد عمران فرمانداری برگزار که ایشان بیان داشتند با توجه به اینکه در حال حاضر امکان تعریض این محور وجود ندارد جهت جلوگیری از تصادفات، عملیات روشنایی این مسیر پر ترافیک هر چه زودتر در دستور کار قرار گیرد.























نظرآقا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/106825