کد خبر: 105899 ، سرويس: نگارخانه
تاريخ انتشار: 17 آذر 1397 - 10:48
نمایش میدانی وو مو چه در آبپخش برگزار شد /تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر:نمایش میدانی وو مو چه به کارگردانی حسن بحرانی از تاریخ 12 آذر ماه به مدت 10 شب در شهر آبپخش اجرا می شود.به گزارش اتحاد خبر،«ووموچه» جمله ای محلی در بین مردم شهرستان دشتستان به معنای " به من ربطی ندارد" است که موضوعات و مشکلات روز جامعه را در قالب طنز اجتماعی به تصویر می کشد و به مخاطب منتقل می کند...

اتحاد خبر:نمایش میدانی وو مو چه به کارگردانی حسن بحرانی از تاریخ 12 آذر ماه به مدت 10 شب در شهر آبپخش اجرا می شود.

 

به گزارش اتحاد خبر،«ووموچه» جمله ای محلی در بین مردم شهرستان دشتستان به معنای " به من ربطی ندارد" است که موضوعات و مشکلات روز جامعه را در قالب طنز اجتماعی به تصویر می کشد و به مخاطب منتقل می کند.

این نمایش روایتگر زندگی مردم روستایی است که در قبال مشکلات دهکده خود سکوت می کنند و خواسته های به حق خود را از مسؤولان مطالبه گری نمی کنند؛ اما با ورود شخصیت "آقا معلم" به روستا، وی سعی دارد خواسته های به حق مردم دهکده را به گوش مسؤولان برساند و مردم را نسبت به آینده جامعه خود مطالبه گر و دغدغه مند کند؛ وی در این راه  سختی های زیادی را متحمل می شود اما بالاخره تلاش های "آقا معلم"  جواب می دهد و اهالی روستا با روحیه مطالبه گری به خواسته های به حق خود می رسند.































































نمایش طنز اجتماعی و میدانی «ووموچه2» از 12 آذرماه به مدت 10 شب از ساعت 19:30 دقیقه در اداره برق سابق شهر آبپخش از توابع شهرستان دشتستان برگزار می شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/105899