کد خبر: 10447 ، سرويس: جامعه
تاريخ انتشار: 17 اسفند 1391 - 10:04
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خبر داد:
دشتستان توانایی تامین مواد غذایی استان را دارد

ابوالقاسم محمدزاده اظهار کرد:  شهرستان دشتستان از حیث فعالیت در عرصه‌های صنعتی و تجاری موقعیتی خاص در استان بوشهر دارد و ظرفیت‌های بالایی را در این عرصه در خود جای داده است.رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: بالغ بر هشت هزار واحد صنفی در این شهرستان به فعالیت صنفی تجاری اشتغال دارند..

اتحاد جنوب- ابوالقاسم محمدزاده در گفتگو با اتحاد جنوب اظهار کرد:  شهرستان دشتستان از حیث فعالیت در عرصه‌های صنعتی و تجاری موقعیتی خاص در استان بوشهر دارد و ظرفیت‌های بالایی را در این عرصه در خود جای داده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: بالغ بر هشت هزار واحد صنفی در این شهرستان به فعالیت صنفی تجاری اشتغال دارند و 25 اتحادیه صنفی مختلف در سطح دشتستان در حال ارائه خدمات هستند.

محمدزاده، قالیبافی را یکی از صنایع فعال دشتستان دانست و اضافه کرد: در حال حاضر بالغ بر دو هزار بافنده در سطح شهرستان دشتستان در صنعت قالیبافی اشتغال دارند و اداره صنعت، معدن و تجارت نیز فعالان این صنعت را مورد حمایت قرار داده است.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های 150 واحد صنعتی و معدنی، کارخانه سیمان دشتستان، کارخانه آرد دشتستان، کشتارگاه‌ها و سردخانه‌های نگهداری مواد غذایی از ظرفیت‌های تجاری ارزشمندی بوده که شهرستان دشتستان داراست.

این مسئول با تاکید بر اینکه شهرستان دشتستان قابلیت تامین مواد غذایی استان را دارد، گفت: میدان بزرگ میوه و تره‌بار دشتستان از زیرساخت‌های مهمی است که در این شهرستان وجود دارد و از این حیث قابلیت تامین مواد غذایی استان را داریم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطرنشان کرد: حمایت مسئولان از صنایع این شهرستان و تلاش برای توسعه زیرساخت‌های بخش بازرگانی داخلی و کمک به بحث‌های آمایشی و تجاری دشتستان ضروری است.

محمدزاده ادامه داد: نظارت بر وضعیت بازار و تامین کالاهای ضروری مورد نیاز مردم همواره مورد تاکید امام جمعه و فرماندار برازجان بوده و اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق این امر بهره برده است.

وی اظهار داشت : هفته گذشته سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با همراهی معاونین خود از واحد پلیمر شهرستان دشتستان بازدید کرد و به بررسی مسائل و مشکلات این واحد صنعتی پرداخت.

 

محمدزاده گفت: در این بازدید قول مساعد سرپرست سازمان در زمینه تلاش برای رفع مشکل نقدینگی و پیگیری از طریق سیستم بانکی، صندوق توسعه ملی و طرح صیانت از تولید در سطوح استانی و  وزارتخانه‌ای را شاهد بودیم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/10447