کد خبر: 104440 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 12 آبان 1397 - 10:04
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان:
دومین بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید گنجی برازجان در آینده‌ای نزدیک تجهیز و راه اندازی می شود

اتحاد خبر: رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از تجهیز و راه‌اندازی دومین بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بیمارستان شهید گنجی برازجان در آینده‌ای نزدیک خبر داد. به گزارش اتحاد خبر ، دکتر ماریا خویش دوست در حاشیه بازدید از دومین بخش در حال تجهیز مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید گنجی، اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته...

اتحاد خبر: رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از تجهیز و راه‌اندازی دومین بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بیمارستان شهید گنجی برازجان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش اتحاد خبر ، دکتر ماریا خویش دوست در حاشیه بازدید از دومین بخش در حال تجهیز مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید گنجی، اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته مبنی بر نیاز بیماران به بخش‌های جدید و رویکرد این بیمارستان مبنی بر تأمین خدمات گسترده درمانی به مراجعان، تجهیز و راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه (ICU) در دستور کار قرار گرفت.



وی افزود: ارائه خدمات درمانی مطلوب به مردم یک از حقوق اولیه شهروندان می‌باشد و با اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما بوده که رضایت‌مندی مردم را در پی داشته است.


سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان نیز اظهار داشت: دومین بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) دارای چهار تخت و یکی از استانداردترین بخش‌های آی سی یو استان می‌باشد که توسط دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حال تجهیز است و تا چند ماه آینده به‌صورت کامل تجهیز و با تأمین نیروی انسانی بری ارایه خدمات درمانی به شهروندان، افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

دکتر عبدالرسول ملاح زاده تصریح کرد: در حال حاضر، بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بیمارستان شهید گنجی با ۱۲ تخت، در حال ارائه خدمات ویژه درمانی به بیماران می‌باشد که با احتساب ۴ تخت بخش جدید، تعداد تخت‌های این دو بخش به ۱۶ تخت می‌رسد.




گفتنی است، میزان اعتبار جهت تجهیز و راه‌اندازی دومین بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید گنجی، دو میلیارد ریال برآورد شده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/104440