کد خبر: 99780 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 تير 1397 - 11:52
مدیرکل فنی و حرفه‌ای بوشهر:
طرح مدرسه مهارت در استان بوشهر اجرا می‌شود

اتحاد خبر: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: طرح مدرسه مهارت در استان بوشهر اجرا می‌شود.

اتحاد خبر: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: طرح مدرسه مهارت در استان بوشهر اجرا می‌شود.

طرح مدرسه مهارت در استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش، عبدالمجید دوراهکی صبح یکشنبه در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت:کمیته امداد یکی از مهمترین شرکاء سازمان فنی و حرفه ای در زمینه مهارت آموزی است.

 

وی افزود: به دنبال تعامل با دستگاه های اجرایی از جمله کمیته امداد هستیم که با ایجاد انگیزه بین مردم، زمینه مهارت آموزی آنها را فراهم کنیم.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر تصریح کرد: ساختار صنعتی و تولیدی استان به دنبال افراد متخصص و ماهر در عرصه های مختلف است و در این راستا، به دنبال این هستیم که آن فضای انگیزشی را در خانواده ها ایجاد کنیم تا زمینه استقبال آنها برای شرکت در دوره های آموزشی را فراهم سازیم.

 

وی بیان کرد: در رقابت های هجدهمین مسابقات ملی مهارت، استان بوشهر موفق به کسب یک مدال طلا یک مدال برنز و چهار دیپلم افتخار شد که نشان دهنده استعداد ذاتی جوانان استان بوشهر درعرصه مهارت است.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر بیان کرد: به زودی طرح مدرسه مهارت در استان بوشهر شکل می گیرد که دانش آموزان شش تا ۱۲ ساله می توانند در این مدارس شرکت کرده و مهارتی متناسب با علایق خود را فرا گیرند.

 

دوراهکی ادامه داد: به دنبال فرهنگ سازی بین خانواده های بوشهری برای ایجاد مهارت هستیم و از انجا که استخدام دولتی به شکل وسیع محدود شده، این نوع گرایش به مهارت آموزی تنها راه خروج از بن بست بیکاری برای افراد تحصیل کرده و فاقد تحصیلات دانشگاهی است./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99780