کد خبر: 99768 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 تير 1397 - 10:35
ویژه نامه 1000 اتحاد جنوب منتشر شد

اتحاد خبر: ویژه نامه شماره 1000 اتحاد جنوب در 92 صفحه و با قیمت 5000 تومان امروز یکشنبه 31 تیر ماه منتشر شد. به گزارش «اتحاد خبر»، همشهریان عزیز می توانند کتاب ویژه نامه را از امروز به همراه نشریه شماره هزار اتحاد جنوب از دکه های مطبوعاتی تهیه نمایند. گفتنی است، نشریه اتحاد جنوب اولین نشریه در تاریخ مطبوعات استان بوشهر است که طی بیست سال فعالیت ...

اتحاد خبر: ویژه نامه شماره 1000 اتحاد جنوب در 92 صفحه و با قیمت 5000 تومان امروز یکشنبه 31 تیر ماه منتشر شد. 

 

به گزارش اتحاد خبر، همشهریان عزیز می توانند کتاب ویژه نامه را از امروز به همراه نشریه شماره هزار اتحاد جنوب از دکه های مطبوعاتی تهیه نمایند.

گفتنی است، نشریه اتحاد جنوب اولین نشریه در تاریخ مطبوعات استان بوشهر است که طی بیست سال فعالیت بی وقفه از اسفند ماه 1377 تا به امروز توانسته است به شماره هزار برسد.

 

ویژه نامه شماره 1000 اتحاد جنوب شامل یادداشت های نویسندگان و پیشکسوتان درباره فعالیت اتحاد جنوب، خاطراتی از مخاطبین، همشهریان و خوانندگان این نشریه، سوابق همکاران نشریه از آغاز تاکنون و... می باشد. 


به گزارش اتحاد خبر، قرار بود که همزمان با انتشار ویژه نامه شماره هزار نشریه اتحاد جنوب، مراسمی جهت رونمایی از این کتاب و گرامیداشت هزارگان اتحاد جنوب برگزار شود که با توجه به تداوم بحران آب و برطرف نشدن مشکلات مردم برگزاری این برنامه تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99768