کد خبر: 99642 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 تير 1397 - 08:56
با حضور استاندار بوشهر؛
پایانه مسافربری جزیره خارگ در بوشهر افتتاح شد

اتحاد خبر: در آئینی با حضور استاندار و نماینده مردم در مجلس، پایانه مسافربری جزیره خارگ در بوشهر افتتاح شد.

اتحاد خبر: بخشدار ویژه خارگ ظهر سه‌شنبه در حاشیه مراسم افتتاح پایانه مسافربری بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از دغدغه های قدیمی اهالی شریف جزیره خارگ به حمد خداوند متعال در دولت تدبیر و امید رفع شد.
پایانه مسافربری جزیره خارگ در بوشهر افتتاح شد به گزارش مهر؛ محمود رضایی اضافه کرد: اسکله پشتیبان و پایانه مسافربری در خور شان این اهالی شریف و صبور امروز با حضور مقامات ارشد استان بوشهر افتتاح شد.

وی افزود: راه‌اندازی این پایانه مسافری به همت استاندار، اداره کل بنادر و دریانوردی، نماینده مجلس و تمامی مسئولان ارشد استانی نشان از وفاق ملی در استان زر خیز بوشهر است. اسکله پشتیبان جزیره خارگ در بوشهر یک نگاه راهبردی برای افق جزیره خارگ است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با حساسیت بالای خود اقدام به استاندارد سازی این پایانه مسافری در بوشهر نموده است و امیدواریم خدمات و تکریم ارباب رجوع در این مجموعه مد نظر تمامی دستگاه‌های مرتبط با این حوزه باشد.

رضایی با اشاره به منظم شدن ترددهای دریایی بخش ویژه خارگ خاطرنشان کرد: هم اکنون سه شناور در مسیر بوشهر سه شناور برای مسیرهای بوشهر و گناوه مد نظر قرار دارد و هم اکنون می توان اعلام کرد در شرایط آرامش و تسهیل ترددهای دریایی در جزیره خارگ هستیم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99642