کد خبر: 99631 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 تير 1397 - 08:21
استاندار بوشهر:
کالاهای اموال تملیکی در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار گیرد

اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: با هدف کمک به مردم کالاهای عمومی موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی این استان با هماهنگی دستگاه های متولی، در اختیار کمیته امداد، سازمان بهزیستی، تعاونی های مصرف کارکنان و روستایی قرار گیرد.

اتحاد خبر: عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست کمیته تنظیم بازار استان بوشهر با تاکید بر نظارت جدی بر بازار و جلوگیری از گرانفروشی افزود: برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها، باید تیم های بازرسی با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.

به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: مدیران مربوطه حوزه اقتصادی و بازار باید شرایط و وضعیت موجود و همچنین عملکرد کاری در زمینه کنترل و نظارت بر بازار را به صورت مستمر به مردم اطلاع رسانی کنند.
استاندار بوشهر رسیدگی به مسائل اقتصادی و بازار اولویت اول کشور دانست و گفت: همه دستگاه های اجرایی باید برای حل مسائل و مشکلات بازار و موضوع گرانفروشی وارد عمل شده و ادارات متولی امر را کمک کنند.
گراوند با تاکید بر حل مسائل و مشکلات صنعت تولید مرغ در استان بوشهر تاکید کرد: همه تلاش مسئولان استان سرپا نگه داشتن واحدهای تولیدی است و در این زمینه تلاش مدیران برای کمک به صنعت تولید مرغ باید در دستور کار باشد.
استاندار بوشهر گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب به امید آفرینی و شفاف سازی باید طوری عمل شود که رسانه ملی برای تحقق این مهم در کنار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
گراوند افزود: دستگاه های اجرایی باید شرایط موجود را درک کنند و با روحیه جهادی و گره گشایی، تسهیل گری و نظارت جدی به مسائل اقتصادی ورود کنند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99631