کد خبر: 99425 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 تير 1397 - 07:13
سرپرست امور بانوان استانداری بوشهر:
حمایت‌های شغلی از بانوان کارآفرین استان انجام می‌شود
اتحاد خبر: سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: حمایت‌های شغلی از بانوان کارآفرین استان بوشهر انجام می‌شود. مریم آذرشب در نشست با مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: بانوان نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و تلاش می‌شود که زمینه نقش‌افرینی هرچه بهتر بانوان فراهم شود. وی از ارائه تسهیلات و مشوق‌های بیمه‌ای به زنان کارآفرین خبر داد...
اتحاد خبر: سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: حمایت‌های شغلی از بانوان کارآفرین استان بوشهر انجام می‌شود.
حمایت‌های شغلی از بانوان کارآفرین استان بوشهر انجام می‌شود

به گزارش مهر، مریم آذرشب در نشست با مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: بانوان نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و تلاش می‌شود که زمینه نقش‌افرینی هرچه بهتر بانوان فراهم شود.

 

وی از ارائه تسهیلات و مشوق‌های بیمه‌ای به زنان کارآفرین خبر داد و اضافه کرد: توانمندسازی بانوان یکی از مهمترین راهکارها برای توسعه اشتغال در این قشر است که فنی و حرفه‌ای نقش اساسی در این زمینه دارد.

 

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر خواستار ارائه آموزش‌های توانمندسازی بانوان متناسب با توان و ظرفیت آنها شد و بیان کرد: مشاوره شغلی به بانوان کارآفرین مددجو برای برخورداری از کسب و کار پایدار ارائه شود.

 

ارائه تسهیلات سرمایه در گردش

وی به ظرفیت‌های بالای بانوان شهرستان جم برای کارآفرینی و اشتغال اشاره کرد و افزود: تسهیلات سرمایه در گردش برای طرح‌های فعال در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر ارائه می‌شود.

 

آذرشب خواستار ایجاد بازارچه تولیدات صنایع دستی در جم شد و خاطرنشان کرد: فرصت‌های شغلی و طرح‌های اشتغالزایی اولویت‌دار متناسب با ظرفیت شهرستان جم شناسایی و تدوین شود.

 

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر ادامه داد: باید دوره‌های آموزشی بازاریابی و برندسازی برای بانوان جویای کسب و کار و بانوان کارآفرین برگزار شود و مشاوره‌های شغلی ارائه و حمایت‌های شغلی از بانوان کارآفرین انجام شود./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99425