کد خبر: 99401 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 تير 1397 - 10:07
آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در شهر دالکی برگزار گردید+تصاویر

اتحاد خبر: آیین افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب دالکی با حضور شهردار و اعضای شورای شهر دالکی، رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان دشتستان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان و کتابفروشی باقرپور و با مدیریت شایسته آیفت در کتابخانه عمومی پروفسور دالکی برگزار شد. به گزارش اتحاد خبر، سروش گرمسیری نژاد، شهردار دالکی در آیین ضمن آرزوی ...

اتحاد خبر: آیین افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب دالکی با حضور شهردار و اعضای شورای شهر دالکی، رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان دشتستان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان و کتابفروشی باقرپور و با مدیریت شایسته آیفت در کتابخانه عمومی پروفسور دالکی برگزار شد.

به گزارش اتحاد خبر، سروش گرمسیری نژاد، شهردار دالکی در آیین ضمن آرزوی پیشرفت شهر دالکی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: سرانه مطالعه در کشور ما در مقایسه با کشورهای پیشرفته قابل قیاس نیست که امیدواریم با چنین اقدامات فرهنگی بتوانیم گامی به جلو در این مهم برداریم.

شایسته آیفت، مدیر برگزاری نمایشگاه کتاب نیز با اشاره به انگیزه این اقدام جهت اشاعه ی فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: به یاری حق و با کمک مسئولین این امر توانستیم جهت فرهنگ سازی در زمینه کتابخوانی پیش رفته و حرکتی هم‌شأن شهرستان فرهنگی دشتستان و استان فرهنگ دوست بوشهر داشته باشیم.

گفتنی است، این نمایشگاه شامل ۵ هزار عنوان کتاب در زمینه های علمی، فرهنگی، مذهبی، تاریخی، روانشناسی، ادبی، پزشکی، کودک و... می‌باشد که از تاریخ ۹۷/۴/۲۳ تا ۹۷/۵/۴ در کتابخانه عمومی پروفسور دالکی واقع در خیابان امام خمینی شهر دالکی برقرار بوده و از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر پذیرای دوستداران کتاب خواهد بود./د















































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99401