کد خبر: 99311 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 تير 1397 - 10:58
سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان؛
با مصرف بهینه و مدیریت منابع، با بحران کمبود آب در بیمارستان مقابله کرده ایم+عکس

اتحاد خبر:سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: با وجود کمبود و بحران آب در سطح شهرستان، با مصرف بهینه و مدیریت منابع ، با  مشکل کمبود آب در بیمارستان مقابله کرده ایم.

اتحاد خبر:سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: با وجود کمبود و بحران آب در سطح شهرستان، با مصرف بهینه و مدیریت منابع ، با  مشکل کمبود آب در بیمارستان مقابله کرده ایم.
به گزارش اتحاد خبر به نقل از   روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی برازجان، نظر غلامی با اشاره به بحران کمبود آب در استان و شهرستان اظهار داشت: متاسفانه چند سالی است که شهرستان دشتستان بخاطر خشکسالی و دیگر عوامل ، با بحران کم آبی مواجه است و مشکلاتی در تامین آب شرب مردم بوجود آمده است.



وی تصریح کرد: بهترین راه مقابله با این بحران، مصرف بهینه و مدیریت منابع آب است.

سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان بیان داشت: علیرغم وجود مشکلات فراوان در شهرستان بخاطر کمبود آب، تلاش کردیم با مصرف بهینه و مدیریت منابع آب، با این بحران مقابله کنیم که الحمدلله تاکنون مشکل خاصی در این زمینه نداشته ایم.

غلامی ابراز داشت:تصفیه آب فاضلاب بیمارستان مطابق با اصول و استانداردهای محیط زیست و بهداشت و استفاده از آن در آبیاری فضای سبز بیمارستان، سرویس منظم و دوره ای دستگاه های آب تصفیه کن بیمارستان،مدیریت مصرف در بخش های اداری و درمانی بیمارستان و انجام آبیاری قطره ای درختان از اقدامات انجام شده در مدیریت بحران آب بوده است.

وی افزود: برنامه ریزی کرده ایم با عقد قرارداد با یک شرکت معتبر و فعال در  خصوص تصفیه فاضلاب های بیمارستانی ،در روزهای آتی از  پساب بیمارستانی در راستای حفظ محیط زیست و فضای سبز بیمارستان  بهره ببریم.

سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان خاطرنشان کرد: اقدام به موقع در خریداری دو عدد مخزن پلی اتیلن با حجم ذخیره 60 متر مکعب آب و افزودن به مخازن نگهداری آب بیمارستان و نظارت مستمر بر شیوه مصرف آب از دیگر اقدامات انجام شده در راستای مقابله با بحران آب بوده است.

غلامی افزود: جداسازی آب شرب و آب شست و شو در بیمارستان هم کمک فراوانی به مصرف بهینه آب نموده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99311